Wyliczanie korzystniejszego kierunku obrotu

Przykład pokazuje w jaki sposób można wyliczać korzystniejszy kierunek obrotu ma przykładzie rakiety samonaprowadzającej. Można to wykorzystać również do takich rzeczy jak lufa czołgu, itp.

Autor: PoxiPol (poprawione przez Platynę)

Rozmiar
3 KB
Autor
PoxiPol (poprawione przez Platynę)
Ocena
4/10
11 głosów
Komentarze
Komentarze (łącznie 25, wyświetlam 1 - 15):
Dawidds (Pon., 10 Sie. 09, 13:17)
#1

PRZYKŁAD CZEGOŚ TAKIEGO :X !?

To się bardziej do faq nadaje.
I nazwę można by trochę zmienić, bo ja pomyślałem o czymś zupełnie innym, jak to przeczytałem... :|

Tymon (Pon., 10 Sie. 09, 13:45)
#2

Dziwne bo ja dokładnie o tym pomyślałem.

propaganja (Pon., 10 Sie. 09, 15:47)
#3

pamiętam jak młody i głupi byłem jak z tym walczyłem :D Szkoda że jakieś 5 lata temu nie bylo takiego przykładu wiele nerwów i siwych włosów byście mi oszczędzili :D

gnysek (Pon., 10 Sie. 09, 17:53)
#4

Nie podoba mi się, rakiety dziwnie zawracają dookoła.

gnysek (Pon., 10 Sie. 09, 18:00)
#5

btw, a nie można zamiast while napisać po prostu ang1 = ang1 mod 360 ?

PoxiPol (Pon., 10 Sie. 09, 19:12)
#6

W tym mi pomagal YXE : 3 Tak mi wytlumaczyl.
I jak dziwnie zawracaja do okola? Nie rozumiem.

gnysek (Pon., 10 Sie. 09, 19:33)
#7

No bo jak doleci do kursora, to zatacza koło i jak ustawisz kursor w środku tego koła, to już doń nie doleci.

Platyna (Pon., 10 Sie. 09, 20:38)
#8

też mu gnysek o tym mod 360 mówiłem, ale skoro Psychol tak mu powiedział to się sprzeczać nie będę. Wychodzi na to samo tylko inaczej zapisane.

PoxiPol (Pon., 10 Sie. 09, 23:37)
#9

@gnysek - No i tak powinno byc co nie : 3? I tak zaden prawdziwy cel nie jest tak maly, ale normalna rakieta kroecila by sie ze 100 razy wolniej, i by tylko kola krecia, dlatego trzeba lekko pomoc w celowaniu.

Dawidds (Wto., 11 Sie. 09, 10:59)
#10

Zrób, żeby ZAWSZE trafiała w kursor (nawet, jak go postawisz na środku tego jej "koła"), to wystawię piątkę :D

copoconaco (Wto., 11 Sie. 09, 13:24)
#11

Poxi dodaj do tego ikonke, ty wiesz jaka

PoxiPol (Wto., 11 Sie. 09, 19:59)
#12

copo, ty mnie tylko tego nauczyles. Psiks jak zobaczyl co nabzduralem zasmial sie i mnie poprawil. Teraz jest o wiele lepiej.

p
pablo1517 (Wto., 11 Sie. 09, 22:03)
#13

Ale komentarze w kodzie to normalnie pro...
"Dzięki tym czterem instrukcją..." KOX :]

PoxiPol (Wto., 11 Sie. 09, 22:26)
#14

Platyna komentowal : )

Platyna (śro., 12 Sie. 09, 00:11)
#15

Oj tam czy om czy ą. Orty chodzą po ludziach =)
Musiałem komentować bo ten nic nie napisał o najważniejszym fragmencie :P

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.8.1.171 • 2024.8.1.218
wydana 75 dni temu
LTS
2022.0.3.83 • 2022.0.3.98
wydana  3 dni temu
Beta
2024.1100.0.686 •
2024.1100.0.707
 0.13.0

wydana 9 dni temu
= IDE, = Runtime, = GMRT
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
Shoutbox
gnysek (11:46, 17.11.24)
Witamy, witamy!
baca (12:22, 16.11.24)
To już 25 lat.. Witam po paru latach nieobecności.
gnysek (11:05, 15.11.24)
Natomiast obecne forum istnieje od 2004, jak z iglu.cz na gmclan.org przeszliśmy i od tego czasu nie było resetów danych.
gnysek (12:35, 13.11.24)
Ogólnie GMCLAN istnieje 22 lata, ale na to trofeum nie zrobiłem (jeszcze xD)
Chell (20:41, 08.11.24)
wow, ta emotka w ogóle nie wygląda jak : O xD
Chell (20:40, 08.11.24)
tylko? :O 4tk ma 15
Borek (18:12, 07.11.24)
Właśnie dostałem powiadomienie z forum, że jestem na GMClanie 18 lat :D Ja pierdzielę...
S
Sutikku (08:43, 18.10.24)
TIL, gamemaker jest starszy ode mnie
gnysek (16:04, 15.10.24)
Za równo miesiąc, GameMaker kończy 25 lat.
Wojo (15:38, 05.09.24)
Ciekawe
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?