Efekt podróży kosmicznej

Ciekawy efekt trójwymiarowej podróży kosmicznej wykonany w zwykłym 2D. Do wykorzystania na przykład jako tło w menu :)

Autor: PoxiPol

Rozmiar
3 KB
Autor
PoxiPol
Ocena
8/10
18 głosów
Komentarze
Komentarze (łącznie 17, wyświetlam 1 - 15):
G
GMTraker (Czw., 06 Sie. 09, 17:27)
#1

nie jest jakieś to super trudne do zrobienia, jednak efekt jest oszałamiający

HrabiaDrako (Czw., 06 Sie. 09, 18:13)
#2

No przyznam że całkiem fajny efekt :)

zxc108 (Czw., 06 Sie. 09, 18:40)
#3

To jest identyczne jak wygaszacz ekranu, łatwo to zrobić

Dawidds (Czw., 06 Sie. 09, 18:42)
#4

"tworzymy 2048 gwiazdek na losowej pozycji w roomie."
:O
Jesteś zajebisty :D

Efekt: 10/10 //Bo co tu mogło byś lepszego :P ?
Działanie: 1/10!!!
2050 instancji rox ;d

Niech będzie, masz te 7/10 :P

ZeroXbot (Czw., 06 Sie. 09, 18:53)
#5

Niezłe i dałbym Ci 8 lub nawet 9, ale niefajne jest to, że po krótkim leceniu w gorę lub w dół, nasz 'statek' się blokuje i nie chce leciej dalej w górę/dół. Przydałby się też ruch w lewo i prawo, ale to juz pominę. 7-/10

Platyna (Czw., 06 Sie. 09, 19:16)
#6

ZeroXbot: Przecież można na boki latać o.O

Efekt jest rzeczywiście ok.
No ale jak mówi Dawidds 2050 instancji to jednak drobna przesada. Mogłeś tworzyć gwiazdki tylko we viewie bo po co nam te których i tak nie widać?
Albo zamiast robić każdą gwiazdkę jako oddzielną instancję to w jakiejś tablicy to trzymać. Ale tak przynajmniej jest zrozumiałe dla noobków. Ja dam 6 :)

PoxiPol (Czw., 06 Sie. 09, 20:24)
#7

z Viewem nie pomyslalem no : (. Xbot, lol wiesz ze room sie musi kiedys skonczyc : 3?

G
GMTraker (Czw., 06 Sie. 09, 20:33)
#8

efekt nietrudny ale ładny

ZeroXbot (Czw., 06 Sie. 09, 20:41)
#9

Poxipol: Wiem, ale na pewno by się dało zrobić abyś ty był w miejscu, a modyfikowało ruch gwiazd i uzyskano by podobny może i ten sam efekt z dowolnym obrotem.

Platyna: Testowałem wczorajszą wersję, Poxipol wspominał o górze i dole (że są odwrócone), więc zapomniałem sprawdzic lewo i prawo... :/

PoxiPol (Czw., 06 Sie. 09, 20:47)
#10

o lol. Facepalm.

PoxiPol (Czw., 06 Sie. 09, 21:10)
#11

Aktualizejszyn. Poprawiłem błędy które wymieniliście. Room się nie kończy oraz zamiast 2048 gwiazdek mamy 100. : )

Platyna (Czw., 06 Sie. 09, 21:13)
#12

W zaistniałej sytuacji pozwoliłem sobie poprawić swą ocenę na 8 :)

ZeroXbot (Czw., 06 Sie. 09, 21:20)
#13

ok za tą moją gafę dam Ci 9 :P

P
Pieter (Czw., 06 Sie. 09, 21:45)
#14

było w oficjalnych przykładach GM od Marka O.

PoxiPol (Czw., 06 Sie. 09, 22:00)
#15

Woot? Wer?

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.2.0.132 • 2024.2.0.163
wydana 51 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 190 dni temu
Beta
2024.400.0.549 • 2024.400.0.567
wydana  wczoraj
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
16 użytkowników online na discordzie:
Carl-bot, p..., Wielki Druid, Kowu, LadyLush, Dyno, Deusald, 🧁Cupcake🧁, bagno, Tidżi, Sporek, l..., Alkapivo, moeglich, Cosplyfanka, TobiasM (Morgo)
Shoutbox
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Tymon (16:05, 11.04.24)
Yes. Obecny nie jest taki zły, jak zainstalowałem najnowszą stabilną to w porównaniu z tym czego używałem... 10 lat temu...? Wszystko wydaje się lepsze.
gnysek (22:48, 10.04.24)
bscotch/stitch ? Ja czekam na fixy do nowego edytora, bo wszystko wydaje się dziś lepsze od tego obecnego :D
Tymon (19:54, 10.04.24)
Hm, Stitch okazuje się całkiem dobrą alternatywą dla wbudowanego edytora
Wojo (22:16, 08.04.24)
siemano huder myślałem, że zniknąłeś całkiem z gmclanu bo na discordzie cie nie ma :D
I am Lord (00:37, 05.04.24)
O dzięki :D
gnysek (09:58, 02.04.24)
Znalazłem na podstawie jego postów: youtube.com/@Jakim_
I am Lord (20:16, 01.04.24)
Ktoś ogarnia jakie konto miał Jakim na YT?
gnysek (16:07, 29.03.24)
Nowy Edytor kodu jednak po świętach
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?