HTTPDownloader

Dll wykonał Luksor służy do pobierania informacji ze strony internetowej do naszej gry lub programu. Bardzo ładne i czasem przydatne. W paczce również przykład, jak pobrać newsy ze strony. Dziękujemy Luksorowi.

Autor: Luksor

Rozmiar
203 KB
Autor
Luksor
Ocena
7/10
9 głosów
Komentarze
Komentarze (łącznie 29, wyświetlam 1 - 15):
Marek Siemaszko (Nie., 04 Sty. 09, 13:32)
#1

miało by to zastosowanie z plikami ini?

Dawidds (Nie., 04 Sty. 09, 13:48)
#2

Skrypt Ranmusa lepszy, bo daje większe możliwości i na dodatek daje możliwość wyświetlania postępu pobierania pliku.

7/10

Luksor (Nie., 04 Sty. 09, 14:05)
#3

@Marek.S: Można pobierać dowolne pliki, więc pliki ini też. :)

M
Markuz (Nie., 04 Sty. 09, 14:25)
#4

A gdzie jest ten skrypt Ranmusa ? :P

Luksor (Nie., 04 Sty. 09, 14:27)
#5

Rubryka Top ten -> Downloader

D
Dawka83 (Nie., 04 Sty. 09, 17:30)
#6

podoba mi się ten przykład , może go jakoś wykorzystam....

borocasso (śro., 07 Sty. 09, 22:10)
#7

pewnie że można.

Ghost (Sob., 17 Sty. 09, 13:00)
#8

Ładne :) Ale co chcecie od Downloadera? Przecieżod wogóle do czego innego służy -.-

Piotrek1910 (Wto., 27 Mar. 12, 15:55)
#9

Ej a opcje file_text_open_read('') można zmienić na execute_file( '' ) ? Bo jak zamienię to wyskakuje błąd.

gnysek (Wto., 27 Mar. 12, 17:07)
#10

No, a treść błędu to po co jest?

Piotrek1910 (Wto., 27 Mar. 12, 19:50)
#11

Ej gnysek dał byś mi przykład zamiast file_text_open_read('') to execute_file( '' ) bo mi jakoś nie wychodzi. PROSZĘ.

Roki (Wto., 27 Mar. 12, 20:07)
#12

Lol.

kt1117 (Wto., 27 Mar. 12, 20:34)
#13

Ja Ci to zrobię

kt1117 (Wto., 27 Mar. 12, 20:40)
#14

Kod show_message jest na moim upie, a oto przykład: gmclan.org/up6324_12_newsy.html

Piotrek1910 (Czw., 29 Mar. 12, 12:51)
#15

No tak super ale w pliku jest draw_text to execute_file( '' ) musimy być w draw.

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2023.11.1.129 • 2023.11.1.160
wydana 73 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 132 dni temu
Beta
2024.200.0.499 • 2024.200.0.516
wydana  5 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
33 użytkownicy online na discordzie:
LadyLush❄, 🧁Cupcake🧁, DungeonFairy🧚, MKP, OdrzuconyKrakers, Carl-bot, p..., Grela, Kowu, Tival, m..., YoungKrystian, Kalor, PhysX ᴺⱽᴵᴰᴵᴬ, debil debilowski, Uzjel, lethian, Moldis, LeD, Domeen0, Dyno, Miłosz, Ulti, m..., bagno, Mtax, g..., l..., moeglich, Draczeq, Krzysiek1250, Shockah, Kandif
Shoutbox
S
Sutikku (23:23, 23.02.24)
powiedziałbym, że może jakiś gigantyczny czerwony baner by się przydał, ale obawiam się, że mógł taki być, a ja go nie widziałęm
S
Sutikku (23:22, 23.02.24)
uwierzcie mi, że wchodzę na gmclan naprawdę bardzo często, ale jakoś tej ligi nie zauważyłem :(
I am Lord (12:01, 23.02.24)
Kurde kolejna tura mnie omineła 🙈
gnysek (10:49, 20.02.24)
Ja czekam na pluginy do IDE, czego YYG nie zrobi, zrobimy sami.
Adriann (11:50, 16.02.24)
Ciekawe jak go przerobią, osobiście liczę na jakąś większą rewolucję a nie tylko usprawnienie bo narazie jest jak jest :d
gnysek (10:32, 08.02.24)
Edytor roomów ma swoje minusy. Ale ma być tworzony nowy wkrótce, chociaż pewnie 6-12 miesięcy zanim trafi do wersji stabilnej jak nic.
p
pablo1517 (08:40, 07.02.24)
No ja odkąd zacząłem w ue4 pracować to niestety z GMLem dawno nie obcowalem
exp (20:13, 30.01.24)
@pablo1517 ja przerzuciłem się z klasycznego GM na Studio cztery lata temu, więc przeskok trochę mniejszy, ale generalnie idea dużo się nie zmieniła. jest trochę upierdliwości i niepotrzebnych według mnie zmian, ale też duże usprawnienia (edytor roomów to raj na ziemi w porównaniu z tym oryginalnym)
Adriann (18:59, 28.01.24)
Takk..strasznie są upierdliwe :D
I am Lord (17:08, 28.01.24)
Mniej czasu się straci tworząc system particli z kodu od zera niż się męczyć z importem ich z edytora, 🤦‍♂️🤦‍♂️
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?