Jak zacząć przygodę z 3D.

Tłumaczenia tutorialu J.A.H'a, czyli Johna Weerena "Getting Started With 3D", czyli "Jak zacząć z 3D". Tłumaczył : PoxiPol. Polecamy szczególnie początkującym.

Autor: John Weeren, PoxiPol

Rozmiar
63 KB
Autor
John Weeren, PoxiPol
Ocena
6/10
22 głosy
Komentarze
Komentarze (łącznie 19, wyświetlam 1 - 15):
Mimek (Pią., 02 Sty. 09, 19:45)
#1

Well Done ! 10 :)

P
Pental (Pią., 02 Sty. 09, 19:48)
#2

Okey, może być.

gnysek (Pią., 02 Sty. 09, 20:18)
#3

ostatnia strona jest pusta, a d3d_sset to nie funkcja (sset ?)

Mimek (Pią., 02 Sty. 09, 20:42)
#4

Poprawione !

E
Egzekutor (Sob., 03 Sty. 09, 09:14)
#5

No fajne 8/10 bo przykład słaby.

xivrox (Sob., 03 Sty. 09, 10:39)
#6

nic szczególnego, ale początkującym może się przydać 8/10

gnysek (Sob., 03 Sty. 09, 13:43)
#7

ja dałem 1/10. po co dawać to jako PDF, skoro jest tam raptem 5 linjek tekstu na krzyż ?

P
Pental (Sob., 03 Sty. 09, 14:39)
#8

Gnysek i co, chcesz się pochwalić? Sam sobie robisz beznadziejną opinię, po co? To co ja mam dać twojemu kursowi "Kółko i krzyżyk", skoro tak oceniasz o wiele bardziej przydatny. Zastanów się człowieku, co robisz...

gnysek (Sob., 03 Sty. 09, 14:54)
#9

Mówię tylko, że można było to dać jako normalny artykuł na stronę, a nie wrzucać na siłę do PDFa. Co innego kurs, który ma 10 lub wiecej stron, taki ciężko jest przeczytać na stronie WWW, bo za długa się robi.

K
KavioX (Sob., 03 Sty. 09, 16:55)
#10

Super dzieki

Marmot (Nie., 04 Sty. 09, 11:31)
#11

Jedna wielka prośba - przestańcie wrzucać artykuły w PDF. To nie czyni artykułu fajnym, że krótki tekst jest w tym formacie, a tylko przeszkadza. Już mówiłem przy artykule Mimka - jak artykuł ma przykłady, to nie znaczy, że artykuł też ma być w archiwum. Artykuł na stronie i do niego załączona paczka z przykładami. Na serio, tak jest dużo prościej dla potencjalnych odbiorców. Weźcie też pod uwagę, że nie każdy ma Adobe Readera.

P
Pental (Nie., 04 Sty. 09, 11:32)
#12

Dokładnie - das ist klein fein!

gnysek (Nie., 04 Sty. 09, 18:43)
#13

Pental, to samo powiedziałem kilka kometarzy wcześniej.

P
Pental (Nie., 04 Sty. 09, 19:03)
#14

Tak, ale dawanie jedynki to lekka przesada. Nie bierz mnie za takiego idiotę xD .

gnysek (Nie., 04 Sty. 09, 19:05)
#15

Ja nie należę do osób, które dają 5/5 Catch the Clown i 2/5 Almorze :P

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2023.11.1.129 • 2023.11.1.160
wydana 73 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 132 dni temu
Beta
2024.200.0.499 • 2024.200.0.516
wydana  5 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
20 użytkowników online na discordzie:
LadyLush❄, DungeonFairy🧚, MKP, Carl-bot, p..., wojzx, Tival, YoungKrystian, PhysX ᴺⱽᴵᴰᴵᴬ, debil debilowski, Uzjel, lethian, HappyOrange, LeD, Dyno, Deusald, bagno, Tidżi, l..., Draczeq
Shoutbox
S
Sutikku (23:23, 23.02.24)
powiedziałbym, że może jakiś gigantyczny czerwony baner by się przydał, ale obawiam się, że mógł taki być, a ja go nie widziałęm
S
Sutikku (23:22, 23.02.24)
uwierzcie mi, że wchodzę na gmclan naprawdę bardzo często, ale jakoś tej ligi nie zauważyłem :(
I am Lord (12:01, 23.02.24)
Kurde kolejna tura mnie omineła 🙈
gnysek (10:49, 20.02.24)
Ja czekam na pluginy do IDE, czego YYG nie zrobi, zrobimy sami.
Adriann (11:50, 16.02.24)
Ciekawe jak go przerobią, osobiście liczę na jakąś większą rewolucję a nie tylko usprawnienie bo narazie jest jak jest :d
gnysek (10:32, 08.02.24)
Edytor roomów ma swoje minusy. Ale ma być tworzony nowy wkrótce, chociaż pewnie 6-12 miesięcy zanim trafi do wersji stabilnej jak nic.
p
pablo1517 (08:40, 07.02.24)
No ja odkąd zacząłem w ue4 pracować to niestety z GMLem dawno nie obcowalem
exp (20:13, 30.01.24)
@pablo1517 ja przerzuciłem się z klasycznego GM na Studio cztery lata temu, więc przeskok trochę mniejszy, ale generalnie idea dużo się nie zmieniła. jest trochę upierdliwości i niepotrzebnych według mnie zmian, ale też duże usprawnienia (edytor roomów to raj na ziemi w porównaniu z tym oryginalnym)
Adriann (18:59, 28.01.24)
Takk..strasznie są upierdliwe :D
I am Lord (17:08, 28.01.24)
Mniej czasu się straci tworząc system particli z kodu od zera niż się męczyć z importem ich z edytora, 🤦‍♂️🤦‍♂️
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?