Action Decoder 2006

Klon Action Decodera - programu autorstwa Xception'a. Ta wersja jest przeznaczona dla użytkowników GM6. Co prawda jest to demo nie zawierające wszystkich klocków, ale i tak z pewnością przyda się początkującym.

Autor: melvin2001

Rozmiar
1 MB
Autor
melvin2001
Ocena
5/10
5 głosów
Komentarze
Komentarze (łącznie 6):
spyro (Nie., 22 Kwi. 07, 17:17)
#1

Tosh to zwyczajny klon! Hańba! I jeszcze demo! Tak nie może być! ;7

Marmot (Nie., 22 Kwi. 07, 17:28)
#2

Jesteś dziwny xD

O
lama (Nie., 22 Kwi. 07, 21:22)
#3

Dajcie poprawkę bo nie 2005 tylko 2006 a i daj ktoś linka do tej oryginalnej wersji bo ja jej jeszcze nie widziałęm

Dark Maximal (Nie., 22 Kwi. 07, 21:41)
#4

Oryginalny AD jest w Downloadzie. A co do nazwy - na początku było 2006, ale potem autor zmienił na 2005. ;)

Tymon (Nie., 22 Kwi. 07, 21:43)
#5

To 2005 czy 2006?! xD

spyro (Nie., 22 Kwi. 07, 22:09)
#6

No co Wy, nie wiecie ? Cofamy się w rozowju ! xD @Marm: uojt a co takie społeczeństwo ;7

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2023.11.1.129 • 2023.11.1.160
wydana 69 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 128 dni temu
Beta
2024.200.0.499 • 2024.200.0.516
wydana  wczoraj
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
43 użytkownicy online na discordzie:
LadyLush❄, 🧁Cupcake🧁, DungeonFairy🧚, MKP, OdrzuconyKrakers, s..., Alice, Nitro Slav, Carl-bot, Voytec, Dominator2v, Grela, Wielki Druid, Kowu, YoungKrystian, r..., Uzjel, lethian, HappyOrange, Moldis, Arrekin, Jayu, LeD, Domeen0, Dyno, Deusald, 𝕳𝖚𝖌𝖔 𝕲𝖔𝖓𝖝𝖆𝖑𝖊𝖝, blackamul, Marco, m..., bagno, Tidżi, Mtax, g..., Alkapivo, moeglich, Nikas, Krzysiek1250, lakas, Shockah, Kandif, Cosplyfanka, xVANiLL
Shoutbox
gnysek (10:49, 20.02.24)
Ja czekam na pluginy do IDE, czego YYG nie zrobi, zrobimy sami.
Adriann (11:50, 16.02.24)
Ciekawe jak go przerobią, osobiście liczę na jakąś większą rewolucję a nie tylko usprawnienie bo narazie jest jak jest :d
gnysek (10:32, 08.02.24)
Edytor roomów ma swoje minusy. Ale ma być tworzony nowy wkrótce, chociaż pewnie 6-12 miesięcy zanim trafi do wersji stabilnej jak nic.
p
pablo1517 (08:40, 07.02.24)
No ja odkąd zacząłem w ue4 pracować to niestety z GMLem dawno nie obcowalem
exp (20:13, 30.01.24)
@pablo1517 ja przerzuciłem się z klasycznego GM na Studio cztery lata temu, więc przeskok trochę mniejszy, ale generalnie idea dużo się nie zmieniła. jest trochę upierdliwości i niepotrzebnych według mnie zmian, ale też duże usprawnienia (edytor roomów to raj na ziemi w porównaniu z tym oryginalnym)
Adriann (18:59, 28.01.24)
Takk..strasznie są upierdliwe :D
I am Lord (17:08, 28.01.24)
Mniej czasu się straci tworząc system particli z kodu od zera niż się męczyć z importem ich z edytora, 🤦‍♂️🤦‍♂️
I am Lord (16:56, 28.01.24)
Co jest nie tak z tymi particlami z IDE, masakra jakaś. Ile to trzeba kombinować żeby użyć je prosto z kodu
p
pablo1517 (17:57, 27.01.24)
Czyli GML nie dostał jakiś drastycznych zmian?
gnysek (14:47, 26.01.24)
Czy ja wiem... generalnie zamysł ten sam, tylko IDE nieco inne.
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?