System Delegacji by Ranmus
System delegacji dla Game Makera, który pozwala wiązać zdarzenia różnych typów obiektów. Zamiast męczyć się z wbudowanym systemem generowania zdarzeń, dzięki temu dodatkowi możesz tworzyć delegacje (kontenery zdarzeń) i oddelegowywać tam zdarzenia (delegaty) typu event_user (od 0 do 15) lub skrypty. Następnie jedną funkcją wywołujesz delegację, a zarejestrowane zdarzenia event_user czy skrypty zostaną wywołane przez ich właścicieli. Oczywiście można podawać parametry czy identyfikować obiekt wywołujący. Dodatek udostępnia wiele funkcji potrzebnych do wygodnego zarządzania delegacjami.
Po ściągnieciu przeczytaj plik czytajto.txt, a następnie
przetestuj przykład.
Autor: Ranmus http://gamemaker.pl
Aha... A więc o to tu chodzi! Eureka! Wcześniej chyba inaczej było napisane, bo nic nie rozumiałem... XD
Najnowsze wersje GameMakera:
wydana 75 dni temu
wydana 3 dni temu
wydana 9 dni temu