Jest to dosyć przestarzała informacja ale warto o tym wspomnieć. Otóż, użytkownik GM Community o nicku percsich.hu tworzy program, który exportuje modele 3D z programów Anim8or (*.vtx), Wavefront (*.obj) oraz AutoDesk 3D Studio (*.3ds) do Game Makera, a dokładniej tworzy gotowy skrypt, który możemy umieścić w swoim projekcie do zamieszczenia danego modelu 3D. Warto podkreślić iż ten program tworzony jest w Game Makerze, po więcej informacji zapraszam pod ten [URL=forums.gamemaker.nl/index.php?showtopic=126359]LINK[/URL].
To było takie małe info ze sceny GM'a na odświeżenie GMClanu
UPDATE
Dostępna jest już nowa wersja oznaczona numerkiem v5.0, dodana została jedna, ale za to bardzo przydatna funkcja. Po więcej informacji zapraszam do linku wymienionego wyżej...
Linki do ciekawych stron
Coś zepsuty ten marcepan, przetasowałmi wierzchołki w modelu w cholerę
Ale sam interpace program ładnie wygląda :-)
Pomocy! Jak użyc tego zrobionego skryptu z marzipana w GM 6.0 ? Bo przetworzyłem obiekt z anim8tor'a do marzipana no i skrypt dlugi to nie jest, ale nie wiem jak go użyć. Proszę pomóżcie
to ja ci mówie, najlepsze jest modelowanie w codzie i tyle , bez kombinowania. Po prostu wpisujesz współrzędne i masz. Jeśli masz też cierpliwość to możesz wymodelować coś naprawdę dobrego, jeśli nie masz cierpliwości nic porządnego nie wymodelujesz w codzie.
Wiadomo, że lepiej modelować w odpowiednim progsie. W kodzie to ty możesz sobie co najwyżej g**** wymodelować. Takie jest moje zdanie. Blendera w łape bierz, i modeluj ile chcesz ;P
Najnowsze wersje GameMakera:
wydana 73 dni temu
wydana wczoraj
wydana 7 dni temu