Linki do ciekawych stron

Akademia Twórców Gier

Polskie Studio Techland, twórcy takich gier jak Dead Island i serii Call of Juarez, dokładnie tydzień temu otworzyli Akademię Twórców gier. Dostajemy możliwość wzięcia udziału w darmowym internetowym kursie poświęconemu projektowaniu poziomów do gier, opartym na ich autorskim silniku Chrome. Dzięki szkoleniu, dowiemy się czym jest współczesny Level Design. Cały kurs zwieńczony jest certyfikatem od Techlandu. Nie myślcie jednak, że tak łatwo jest go zdobyć. Trzeba przejść szereg testów, oraz wysłać swoją pracę do komisji w skład, której wchodzą pracownicy Firmy Techland. Prócz certyfikatu macie szansę dostać pracę jako Level Designer, lub zgarnąć kilka gier ich roboty.

Zapis i więcej informacji [URL=akademia.techland.pl/]TUTAJ[/URL]

Komentarze (łącznie 26, wyświetlam 16 - 30):
Uzjel (Czw., 23 Lut. 12, 00:08)
#16

Nie. Jeżeli pobierasz po dacie wydania patcha to nie. Jeżeli po, to waży tylko 9MB

T
123tomek (Sob., 25 Lut. 12, 10:42)
#17

Co do kursu to powiem tak: osoby, które nie miały styczności z tego typu edytorami mogą mieć problemy już od 3 lekcji. Ewidentnie brakuje kilku zdań na temat samej obsługi edytora, co, gdzie, czym kliknąć, jak zaznaczyć obiekty itp. Kolejne kroki zadania są opisane także bardzo skromnie. Także zawartość screenów nie pokrywa się z treścią zadania. Widać, że dla autora pewne rzeczy są oczywiste i banalne ale ktoś kto pierwszy raz widzi edytor może mieć spore problemy. Moim zdaniem kurs niestety nie jest dobrze przygotowany.

HuderLord (Sob., 25 Lut. 12, 11:56)
#18

A ja już 3 dzień próbuje ściągnąć ten ich edytor i nie da rady, co za żenada.

Roki (Pon., 27 Lut. 12, 21:47)
#19

Strasznie mi ten edytor lagzi na moim lapku :<

HuderLord (Pon., 27 Lut. 12, 22:31)
#20

a ja nie mogę testować bo Death Island chodzi mi z 10 fpsami :D
Nie wiem jak oni to zrobili że mi nawet menu ścina.

Roki (Wto., 28 Lut. 12, 07:29)
#21

Ja dopiero co edytor pobrałem, zaczynam część 3, ale chyba jutro bede to czytał bo dziś nie mam czasu. Z FPSami w Dead Island mam to samo. Niektóre nowe gry chodzą mi fajnie, a niektóre tną :(

Roki (Wto., 28 Lut. 12, 17:58)
#22

Pusta mapa odpalona mi chodzi ~~5fps. Niestety, nie wezmę udziału :(

kt1117 (Czw., 01 Mar. 12, 14:27)
#23

Ja doszedłem do 2 rozdziału, po potem trzeba ściągać, a mi się nie chce. Ale podobno będą inne kursy jeszcze, tzn. o innej tematyce.

HuderLord (Czw., 01 Mar. 12, 15:04)
#24

No będą inne jeszcze. Po dłuższej zabawie w tym edytorze i czytaniu tego kursu odkryłem że LD w grach AAA to nie jest jakaś łatwa sprawa. Teraz wcale mi to nie przypomina zabawy jak myślałem na początku. To jest długa i żmudna robota.

kt1117 (Czw., 01 Mar. 12, 15:19)
#25

I nudna

Uzjel (Czw., 01 Mar. 12, 15:38)
#26

kt nie nadaje się chyba na LD ;)

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.8.1.171 • 2024.8.1.218
wydana 73 dni temu
LTS
2022.0.3.83 • 2022.0.3.98
wydana  wczoraj
Beta
2024.1100.0.686 •
2024.1100.0.707
 0.13.0

wydana 7 dni temu
= IDE, = Runtime, = GMRT
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
16 użytkowników online na discordzie:
Kysiu, Carl-bot, EchoDuck, Wielki Druid, GMRussell, 𝕳𝖚𝖌𝖔 𝕲𝖔𝖓𝖝𝖆𝖑𝖊𝖝, HappyOrange, Moldis, LadyLush, yazaa, Dyno, szmalu, m..., bagno, l..., s...
Shoutbox
gnysek (11:46, 17.11.24)
Witamy, witamy!
baca (12:22, 16.11.24)
To już 25 lat.. Witam po paru latach nieobecności.
gnysek (11:05, 15.11.24)
Natomiast obecne forum istnieje od 2004, jak z iglu.cz na gmclan.org przeszliśmy i od tego czasu nie było resetów danych.
gnysek (12:35, 13.11.24)
Ogólnie GMCLAN istnieje 22 lata, ale na to trofeum nie zrobiłem (jeszcze xD)
Chell (20:41, 08.11.24)
wow, ta emotka w ogóle nie wygląda jak : O xD
Chell (20:40, 08.11.24)
tylko? :O 4tk ma 15
Borek (18:12, 07.11.24)
Właśnie dostałem powiadomienie z forum, że jestem na GMClanie 18 lat :D Ja pierdzielę...
S
Sutikku (08:43, 18.10.24)
TIL, gamemaker jest starszy ode mnie
gnysek (16:04, 15.10.24)
Za równo miesiąc, GameMaker kończy 25 lat.
Wojo (15:38, 05.09.24)
Ciekawe
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?