Linki do ciekawych stron

Zjazd Twórców Gier 2010, to już III edycja corocznego ogólnopolskiego spotkania amatorskich i niezależnych twórców gier oraz ich współpracowników - grafików, muzyków, scenarzystów, redaktorów oraz graczy! W tym roku odbędzie się ona w Gdańsku, na terenie Uniwersytetu Gdańskiego w dniach 15-19 lipca (czwartek-poniedziałek, w tym segment prelekcyjny zaplanowany jest na 17-18 lipca).

Więcej informacji w rozszerzeniu newsa, oraz na stronie zjazdtworcowgier.pl

__________

Cały konwent jest zorganizowany dla wszystkich osób powiązanych w jakikolwiek sposób z gamedevem, niezależnie od wieku, upodobań czy też dziedziny jaką się zajmuje. Tak więc obojętnie czy tworzyć amatorsko dla siebie, chciałbyś zaistnieć jako niezależny twórca, skupiasz się na rozwijaniu swojego talentu poprzez tworzenie assetów, czy też po prostu jesteś studentem bądź grasz w gry i są one częścią twojego życia, jesteś więcej niż mile widziany.

Co więcej jeśli zawodowo jesteś powiązany z GameDevem, tłumaczysz, programujesz, czy też nauczasz, może byłbyś zainteresowany możliwością zaprezentowania dokonań swojej firmy bądź też uczelni? Cały segment prelekcji ma odbyć się w weekend (17-18 lipca) i być skonkretyzowany na wszelkich aspektach tworzenia gier. Już teraz mamy wsparcie Polskich i zagranicznych firm i serwisów, a dalsze rozmowy są w toku, listy dalej przygotowywane... Tak więc każdy znajdzie coś dla siebie i każdy wyniesie coś co zmieni jego postrzeganie na temat gier.

Jednakże nie jest to nudna impreza dla facetów w garniakach. Większość z nas jest młoda, ambitna i pełna energii, tak więc wszelkie mniej oficjalne prezentacje czy też integrowanie się (zwłaszcza osób pełnoletnich) będzie miało miejsce, a to wszystko dzięki bardzo dobrej lokalizacji naszej noclegowni - Akademików Uniwersytetu Gdańskiego. Jednak jako organizatorzy nie zapominamy niejako o powadze całej inicjatywy i dlatego też staramy się dołożyć wszelkich starań by zabezpieczyć i urozmaicić wam cały okres imprezy.

Tak więc, wszelkie dalsze informacje, w tym jak się zarejestrować, jakie są koszta imprezy i tym podobne znajdziecie na oficjalnej stronie zjazdu - zjazdtworcowgier.pl a jeśli macie jakiekolwiek pytania możecie je umieszczać tutaj. W miarę możliwości postaramy się na nie odpowiedzieć szybko i rzetelnie.


Pozdrawiamy i do zobaczenia w te wakacje,
Tomasz 'Fanotherpg' Kaczmarek
Piotr 'gnysek' Gnys

Komentarze (łącznie 108, wyświetlam 106 - 120):
F
Fanotherpg (Pon., 28 Cze. 10, 01:23)
#106

Tak więc dzisiaj pojawiła się kolejna aktualizacja. Tym razem program wzbogacił się o kolejne 9 prelekcji dobijając niejako do połowy zaplanowanych wykładów, co więcej już wkrótce podamy listę uczestników. Tymczasem zapraszamy na zjazdtworcowgier.pl a także do zapoznania się z nowymi prelekcjami:

16. "Light pre-pass renderer " - 45 min - Marcin "Zielony" Korniluk

17. "Demoscena - zabawa, sztuka, trening, czy filozofia życia? " - 45 min - Bartek Dramczyk i inni

18. "Microsoft Imagine Cup 2010 & Game Day " - 45 min - Maciej Byczyński, Paweł Smagała, Maciej Adamczyk, Tomasz Wącirz

19. "Proces tworzenia gier na iPhone'a i iPada" - 45 min

20. "Bot do Starcrafta - stop nudzie i AI w pigułce" - 45 min - Grzegorz Beń i Wiktor Obrębski

21. "iPhone zabił konsole przenośne?" - 45 min - Tomasz Strzelczyk, Vivid Games

22. "Portowanie gry z PCta na iPhone'a na przykładzie Artist Colony" - 45 min - Andrzej Koloska, Vivid Games

23. "Retro Żyje" - 45 min - Fanotherpg, tdc i inni

24. "Kierunek: Gry - Amatorstwo czy Niezależność?" - Tomasz Kaczmarek

DarliX (Wto., 29 Cze. 10, 22:03)
#107

Szkoda, szkoda Vader:)

F
Fanotherpg (Czw., 01 Lip. 10, 00:55)
#108

Wczoraj pojawiła się nowa aktualizacja nie tylko uzupełniające listę prelekcji do 29 pozycji, czy też prezentująca nowych patronów i sponsorów ale przedewszystkim prezentująca listę wszystkich poprawnie zarejestrowanych uczestników Zjazdu. Tak więc jeżeli chcesz się dowiedzieć co i jak warto zajrzeć na zjazdtworcowgier.pl - zabawę zaczynamy za DWA TYGODNIE!

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana 18 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 216 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana 20 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
Shoutbox
I am Lord (09:52, 20.05.24)
o piszą o nas 😁
Chell (11:15, 17.05.24)
nareszcie będzie można zaimplementować padający śnieg w gierce
gnysek (18:33, 16.05.24)
JS zmierza do GM xD
I am Lord (16:29, 05.05.24)
Czaję
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord (17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?