Linki do ciekawych stron

Komentarze (łącznie 56, wyświetlam 16 - 30):
Ranmus (Pią., 03 Lip. 09, 15:25)
#16

Nie ma co testować, chyba że wydajność silnika. Nie widzę jakichś sensownych zmian. -_- Ktoś tu zbijał bąki.

a
adrianpl (Pią., 03 Lip. 09, 15:27)
#17

byłem tam przed wami 1godz temu :D

Muuuuczek567 (Pią., 03 Lip. 09, 15:35)
#18

Edytor sprite'ów nienalepszy, bo siatka przezroczystości (tzn. szare kwadraciki) nie pokrywa się z siatką bitmapową.

gnysek (Pią., 03 Lip. 09, 16:13)
#19

@Muuuuczek567: dopiszeczanie lub polerowanie, co w tym dziwnego? polish to nie to samo co Polish.

Muuuuczek567 (Pią., 03 Lip. 09, 16:14)
#20

Dobra. :)
A co to jest "dopiszeczanie"???

Maximal (Pią., 03 Lip. 09, 16:18)
#21

Łee, nic ciekawego. Nie dostrzegłem żadnego skoku wydajnościowego w stosunku do poprzedniej wersji.

TERROR DRONE (Pią., 03 Lip. 09, 16:22)
#22

w dziale "info" jest wiecej opcji czy sie mi tylko wydaje? co znaczy po ang splash? :P

P
Pental (Pią., 03 Lip. 09, 16:26)
#23

I polish my boots everyday, hmm?

b
bluks (Pią., 03 Lip. 09, 16:33)
#24

Ej co jest włączam otwiera się czerwone okienko na dole przycisk klikam i włączam a następnie wyłącza gm8 beta. O co tu chodzi?

Muuuuczek567 (Pią., 03 Lip. 09, 16:33)
#25

"Polski" po angielsku znaczy "wypolerowany"? Fajnie :)

Mimek (Pią., 03 Lip. 09, 16:39)
#26

Pfff, nic ciekawego, edytor spritów niezbyt, edytor kodu - niezły, ale mogło być lepiej. Tabulatory to spacje, da się wyjść poza koniec linii(cześć gnysek) no i te podpowiedzi kodu... Czy nie można CTRL+SPACE(również cześć gnysek)? Co ode mnie: praktycznie nie ma zmian... Ehhh, cienizna.

gnysek (Pią., 03 Lip. 09, 16:57)
#27

@Muuuuczek567: Nie, polski, to Polish, pastować/polerować to polish. Nazwy krajów są z wielkiej litery.

@Mimek: nie papuguj po mnie :P Zgłosiłem te błędy w bug trackerze.

Muuuuczek567 (Pią., 03 Lip. 09, 16:58)
#28

Przecież wiem, zauważyłem to już we wcześniejszym poście, tylko tak sobie żartuję. :) :) :)

4
47xxxxxxxx (Pią., 03 Lip. 09, 17:02)
#29

nie ma funkcji make_mmorpg(); :[

b
bluks (Pią., 03 Lip. 09, 17:07)
#30

Ej co jest włączam otwiera się czerwone okienko na dole przycisk klikam i włączam a następnie wyłącza gm8 beta. O co tu chodzi?
Pisze jeszcze ras bo chyba nikt tego nie widzi.

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2023.8.2.108 • 2023.8.2.152
wydana 50 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 44 dni temu
Beta
2023.1100.0.444 • 2023.1100.0.455
wydana 9 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
2 użytkowników aktywnych:
gości: 1, userów: 1
 Adriann
(~ostatnie 15 minut)
Discord
39 użytkowników online na discordzie:
kamrat, MKP, s..., Alice, Carl-bot, PolTomski, Sporek, Jamabaiz (Matrix_), undefined cat, Wielki Druid, Add92, Soulcoder, antek, TobiasM (Morgo), m..., Kalor, Uzjel, lethian, chleb, Pako, Arrekin, moeglich, p..., Alkapivo, Kandif, Fylyps, 𝕳𝖚𝖌𝖔 𝕲𝖔𝖓𝖝𝖆𝖑𝖊𝖝, blackamul, bagno, Tidżi, Dyno, 🧁Cupcake🧁, xVANiLL, g..., Krzysiek1250, lakas, Shockah, SzymonKe, Miłosz
Shoutbox
gnysek (11:49, 30.11.23)
@exp to masz 12zł zniżki na komercyjną ;)
gnysek (11:48, 30.11.23)
@Sutikku ja używam IDE na linuxie i daje radę. Trochę problemy z renderowaniem fontów (nie każdy monospace ładnie działa), ale poza tym ok.
exp (23:47, 29.11.23)
+ wydawanie gier niekomercyjnych jest teraz darmowe, a dosłownie parę tygodni temu musiałem zapłacić 12zł, żeby wydać grę na game jam, gnysek oddawaj :[
exp (23:47, 29.11.23)
e: nieważne, pomieszałem
exp (23:45, 29.11.23)
e: "za jednorazową płatnością dla gier komercyjnych i w subskrypcji dla osób eksportujących na konsole" skoro jest rozróżnienie, to przez to rozumiem, że trzeba mieć stale wykupioną subskrypcję, żeby legalnie się bogacić. sprzedaż na konsolach jest bardziej scentralizowana, więc pewnie łatwo jest im to kontrolować i np. zakup twojej gry nie będzie możliwy, jeśli nie masz aktywnej subskrypcji
Chell (12:09, 27.11.23)
też propsuję klarowność strony z cenami, tylko jedno pytanie zostaje - licencji enterprise potrzebujesz faktycznie tylko do WYDANIA gry? tzn możesz subnąć na miesiąc, wydać grę, anulować subksrypcję i się legalnie bogacić?
Chell (12:07, 27.11.23)
super :D unity zaorane
S
Sutikku (13:27, 24.11.23)
A czy poprawiło się coś w kwestii GMS2 na linuxie? Bo jak odpalałem bodajże z mono jakiś czas temu (rok, może dwa), to była masakra
Borek (20:18, 22.11.23)
Bardzo profesjonalnie wyjaśnione, brawo gnysek! :) Lepsza tabelka niż na oficjalnej stronie Yoyo :D
gnysek (00:24, 22.11.23)
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Kiedy wyjdzie GameMaker (Studio) 3.0?