39dll v2.5

Jedna z najlepszych bibliotek dla GMa pozwalająca na szybszą i bardziej wygodną obsługę protokołów sieciowych TCP/UDP niż ta wbudowana w programie Game Maker. Za pomocą owej biblioteki możemy modyfikować gry jak i programy, tak aby były zdolne do komunikacji sieciowej.

Kliknięć
16225
Autor
Borek
Ocena
9/10
6 głosów
Komentarze (łącznie 9):
S
Szymi_2004 (Pon., 30 Kwi. 07, 12:14)
#1

Ale super!!! Borek to tego DLL użyłeśw Almorze? Na serio jestem pod wrażeniem możliwości tej biblioteki.

G
Gilead (Czw., 12 Lip. 07, 12:18)
#2

Fajnie, tlyko nie wiem jak użyć tego w GM-ie

kubasz (Czw., 03 Sty. 08, 11:06)
#3

Dla mnie to za trudne. (Tworzenie w tym a nie dodawanie do GM)

camorra (śro., 04 Sty. 12, 21:13)
#4

Szkoda tylko, że nie potrafię się nią obsługiwać bo nie znam nawet jej opcji. Trudo

kt1117 (śro., 04 Sty. 12, 21:15)
#5

Jest na forum artykuł o tym.

Skowron1993 (śro., 04 Sty. 12, 23:19)
#6

@Camorra, szkoda jeszcze że jesteś taki leniwy i szkoda że kupa nie pachnie fiołkami -.-

camorra (Czw., 05 Sty. 12, 15:49)
#7

Szkoda Skowron1993 :) Poszukam i obczaje to DLL bo te stare kody GML już mnie nudzą. Muszę poznać jakieś nowe

a
adam014 (Pią., 06 Sty. 12, 12:13)
#8

Kody może stare ale i tak wykorzystujesz tylko max 20% możliwości GMLa.

camorra (Sob., 07 Sty. 12, 21:21)
#9

W sumie racja, najczęściej to: ini, execute, d3d, i na ruch.
PS: znalazłem już wszystki spis dll. Thx za pomoc

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2023.11.1.129 • 2023.11.1.160
wydana 69 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 128 dni temu
Beta
2024.200.0.499 • 2024.200.0.516
wydana  wczoraj
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
3 użytkowników aktywnych:
gości: 1, userów: 2
 Adriann, p pk100
(~ostatnie 15 minut)
Discord
44 użytkownicy online na discordzie:
LadyLush❄, 🧁Cupcake🧁, DungeonFairy🧚, MKP, s..., Alice, Nitro Slav, Carl-bot, Voytec, Wielki Druid, Add92, Kowu, Kuzyn, YoungKrystian, Radek Ignatów, PhysX ᴺⱽᴵᴰᴵᴬ, r..., lethian, HappyOrange, Moldis, Arrekin, MagnusArias, LeD, yazaa, Domeen0, Dyno, Deusald, Korodzik, 𝕳𝖚𝖌𝖔 𝕲𝖔𝖓𝖝𝖆𝖑𝖊𝖝, blackamul, Marco, m..., bagno, Tidżi, Mtax, g..., Alkapivo, moeglich, Nikas, Krzysiek1250, Shockah, Kandif, Cosplyfanka, xVANiLL
Shoutbox
gnysek (10:49, 20.02.24)
Ja czekam na pluginy do IDE, czego YYG nie zrobi, zrobimy sami.
Adriann (11:50, 16.02.24)
Ciekawe jak go przerobią, osobiście liczę na jakąś większą rewolucję a nie tylko usprawnienie bo narazie jest jak jest :d
gnysek (10:32, 08.02.24)
Edytor roomów ma swoje minusy. Ale ma być tworzony nowy wkrótce, chociaż pewnie 6-12 miesięcy zanim trafi do wersji stabilnej jak nic.
p
pablo1517 (08:40, 07.02.24)
No ja odkąd zacząłem w ue4 pracować to niestety z GMLem dawno nie obcowalem
exp (20:13, 30.01.24)
@pablo1517 ja przerzuciłem się z klasycznego GM na Studio cztery lata temu, więc przeskok trochę mniejszy, ale generalnie idea dużo się nie zmieniła. jest trochę upierdliwości i niepotrzebnych według mnie zmian, ale też duże usprawnienia (edytor roomów to raj na ziemi w porównaniu z tym oryginalnym)
Adriann (18:59, 28.01.24)
Takk..strasznie są upierdliwe :D
I am Lord (17:08, 28.01.24)
Mniej czasu się straci tworząc system particli z kodu od zera niż się męczyć z importem ich z edytora, 🤦‍♂️🤦‍♂️
I am Lord (16:56, 28.01.24)
Co jest nie tak z tymi particlami z IDE, masakra jakaś. Ile to trzeba kombinować żeby użyć je prosto z kodu
p
pablo1517 (17:57, 27.01.24)
Czyli GML nie dostał jakiś drastycznych zmian?
gnysek (14:47, 26.01.24)
Czy ja wiem... generalnie zamysł ten sam, tylko IDE nieco inne.
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?