Prosty engine gry logicznej

Jak w temacie, poruszamy obiektem, który odbija się od innych.

Autor: Marmot http://aagm.dog.pl

Rozmiar
4 KB
Autor
Ocena
6/10
2 głosy
Komentarze
Komentarze (łącznie 5):
Marek Siemaszko (Czw., 22 Mar. 07, 18:33)
#1

trochę jak w pokemonach :P

Jedi_Master2 (Pią., 23 Mar. 07, 17:20)
#2

rzeczyiście! tj. w tych gameboyowych :P

spyro (Pią., 23 Mar. 07, 18:28)
#3

Się gembojowych mówi ;ppp A w których dokładnie, bo osobiście nie gustuję ?? :D

Black (Pią., 23 Mar. 07, 18:38)
#4

Goopie to trochę xP. Ale 3 lata temu mogło budzić respekt :D

Jedi_Master2 (Sob., 24 Mar. 07, 12:20)
#5

nie ma to jak stare pliki GMD :P

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana 17 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 215 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana 19 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
2 użytkowników aktywnych:
gości: 1, userów: 1
 Adriann
(~ostatnie 15 minut)
Discord
Shoutbox
Chell (11:15, 17.05.24)
nareszcie będzie można zaimplementować padający śnieg w gierce
gnysek (18:33, 16.05.24)
JS zmierza do GM xD
I am Lord (16:29, 05.05.24)
Czaję
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord (17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?