Lina

Przykład implementacji fizyki podczas użycia liny ( podobnie jak w worms )

Autor: Choosen

Rozmiar
7 KB
Autor
Choosen
Ocena
5/10
7 głosów
Komentarze
Komentarze (łącznie 1):
z
~zwiarz (Pon., 25 Paź. 04, 09:08)
#1

Fajnie by było, gdyby był tu jakiś ogranicznik ruchu celewnika, że np. mogę go unieść w górę, ale w tył już nie mogę.

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana 17 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 215 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana 19 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
48 użytkowników online na discordzie:
s..., Alice, Nitro Slav, Carl-bot, RogerDodg3r, p..., Jamabaiz (Matrix_), GibkiKaktus, Grela, Wielki Druid, Add92, Kowu, Kuzyn, OdrzuconyKrakers, Filyps, fervi, 21Lancz, Sevitaus, Radek Ignatów, r..., LadyLush, Cysior, Skini, DungeonFairy🧚, MKP (GEM), debil debilowski, Pako, Arrekin, MagnusArias, yazaa, Dyno, 🆅🅸🆃🅾74🅼, Korodzik, Morro, ZYGZAK, LeD, m..., bagno, Tidżi, Mtax, HappyOrange, Alkapivo, moeglich, d..., 🧁Cupcake🧁, Krzysiek1250, Shockah, Kandif
Shoutbox
Chell (11:15, 17.05.24)
nareszcie będzie można zaimplementować padający śnieg w gierce
gnysek (18:33, 16.05.24)
JS zmierza do GM xD
I am Lord (16:29, 05.05.24)
Czaję
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord (17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?