Ruchome platformy

Przykład ukazuję jak zrobić zarówno pionowe jak i poziome płynne platformy i poruszającego się po nich bohatera.

Autor: Marek.S

Rozmiar
5 KB
Autor
Marek.S
Ocena
8/10
25 głosów
Komentarze
Komentarze (łącznie 6):
FIREMARK (Sob., 19 Maj. 07, 02:20)
#1

Hej!
Przecież jak pamiętam też był dawno dawno temu taki przykład, był na starej stronie gmclan (chyba), tylko było to przerobienie platform engine z gamemaker.nl . No chyba, że nie został zaupladowany na nową :]

Marrac (Pon., 21 Maj. 07, 16:00)
#2

Super przykład ;) Co za płynność postaci i platform :D Daje 10 ponieważ to dobrze a nawet bardzo dobrze wykonany przykład :) Tak dalej.
Pozdro.

K
kasa100 (Nie., 16 Wrz. 07, 20:10)
#3

Wszyscy myślą że to przykład tymcia, a on jest marka.S.

M
Maxpayn (Nie., 16 Wrz. 07, 22:01)
#4

lol, kto tak powiedział?

Tymon (Pon., 17 Wrz. 07, 10:30)
#5

No właśnie. ._o

K
kasa100 (Pon., 17 Wrz. 07, 18:12)
#6

ja
(*.*)
||
/

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana  4 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 202 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana  6 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
30 użytkowników online na discordzie:
Kysiu, s..., DungeonFairy🧚, Carl-bot, Grela, Wielki Druid, Add92, SuperEnduro, Filyps, fervi, m..., Sevitaus, Kalor, antek, LadyLush, VanhGND, Dyno, Miłosz, Ulti, m..., Tidżi, Mtax, g..., Sporek, Alkapivo, moeglich, d..., Shockah, Kandif, Cosplyfanka
Shoutbox
I am Lord (16:29, 05.05.24)
Czaję
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord (17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Tymon (16:05, 11.04.24)
Yes. Obecny nie jest taki zły, jak zainstalowałem najnowszą stabilną to w porównaniu z tym czego używałem... 10 lat temu...? Wszystko wydaje się lepsze.
gnysek (22:48, 10.04.24)
bscotch/stitch ? Ja czekam na fixy do nowego edytora, bo wszystko wydaje się dziś lepsze od tego obecnego :D
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?