Linki do ciekawych stron

Moduł dokumentacji już sprawny!

Męczyliście tyle czasu, że aż w końcu wymęczyliście.

Moduł jest już w pełni sprawny, dodana została obsługa BBcode z forum oraz tag GML który w najbliższym czasie będzie też formatował kod tak jak na forum. Dodatkowo zmieni się jeszcze sam edytor który mam nadzieję, że będzie nieco wygodniejszy dla osób nieobeznanych za dobrze w tego typu formatowaniu.

Dla redaktorów też pojawiło się kilka nowych funkcji, które mam nadzieję usprawnią pracę. Jeśli coś jest niejasne - walić do mnie. :)

To tyle, teraz jak nie zobaczę, że coś się tam dzieje to wyłączę moduł na stałe i bidolenie już wam nie pomoże. :D

Komentarze (łącznie 14):
gnysek (Pią., 13 Lut. 09, 18:58)
#1

Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakie duże piwo następnym razem Ci wiszę. Sporo przepisałeś, w sumie zostało 10% mojego kodu...

Tymon (Pią., 13 Lut. 09, 19:03)
#2

Etam, rozwiązania dalej są Twoje. Ja tam w sumie dodałem kilka rzeczy i poukładałem trochę. :)

Ghost (Pią., 13 Lut. 09, 19:10)
#3

A na co są te małe gówienka obok tytułów w helpie? :D one są nie potrzebne, wywalcie je...

Indrycho (Pią., 13 Lut. 09, 19:11)
#4

wow, Tymon jesteś genialny*, w końcu mamy dokumentacje ^ ^

Tymon (Pią., 13 Lut. 09, 19:12)
#5

Ghost, rzuć screenem bo chyba niedowidzę.

Matthew (Pią., 13 Lut. 09, 19:25)
#6

chodzi o te strzałki chyba

GMcliker (Pią., 13 Lut. 09, 19:25)
#7

fajnie , że ciągle są moje wytłumaczenia niektórych rzeczy :)

Luksor (Pią., 13 Lut. 09, 20:48)
#8

Ja bym dodał jeszcze opcję podglądu.

Ghost (Pią., 13 Lut. 09, 20:52)
#9

Tymoniku - img17.imageshack.us/.../klollx2.jpg

gnysek (Pią., 13 Lut. 09, 21:17)
#10

to powinni mieć tylko moderatorzy i służy jak każda strzałka do przesuwania xD

Indrycho (Pią., 13 Lut. 09, 22:23)
#11

ahaaaa, to dlatego mam wstęp na samym dole xDDD

E
Egzekutor (Sob., 14 Lut. 09, 08:21)
#12

no ja też ale spoko ta dokumentacja :) warto było czekać

Tymon (Sob., 14 Lut. 09, 10:46)
#13

Ehm, no nie wiem jak to jest możliwe, że masz na samym dole. :P

Ghost, wiesz. Nie będę Ci tłumaczył działanie tak trywialnych rzeczy. Za głupotę użytkowników, wybacz, ale nie odpowiadam.

gnysek, no i nie wiem, dałem tą opcję i dla użytkowników, w sumie to nie jest coś czym można nabałaganić w dokumentacji. Mogę ustawić ją tylko dla redaktorów, ale po co? :P

guxio (Nie., 15 Lut. 09, 00:27)
#14

FAJNE STRZAŁECZKI <3

Serio, fajne :)

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana 16 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 214 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana 18 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
2 użytkowników aktywnych:
gości: 1, userów: 1
 Adriann
(~ostatnie 15 minut)
Discord
24 użytkownicy online na discordzie:
Gameduro, Papaj, s..., Alice, Carl-bot, p..., Wielki Druid, Add92, Filyps, fervi, Sevitaus, r..., antek, PokojowyPatrol, MKP (GEM), debil debilowski, yazaa, Dyno, Deusald, blackamul, LeD, bagno, HappyOrange, l...
Shoutbox
Chell (11:15, 17.05.24)
nareszcie będzie można zaimplementować padający śnieg w gierce
gnysek (18:33, 16.05.24)
JS zmierza do GM xD
I am Lord (16:29, 05.05.24)
Czaję
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord (17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?