Czy cut-scenki to ważny element gier ?

1. Tak

74%
65%

2. Nie

19%
21%

3. Nie wiem

8%
15%
Komentarze (łącznie 28, wyświetlam 1 - 15):
D
Dawka83 (Wto., 27 Paź. 09, 16:40)
#1

nie wiem

Wojzax (Wto., 27 Paź. 09, 16:44)
#2

W FPSach owszem.

D
Dawka83 (Wto., 27 Paź. 09, 17:00)
#3

właśnie zależy jaka to gra ...

Roki (Wto., 27 Paź. 09, 17:20)
#4

Ja dałem tak :P

propaganja (Wto., 27 Paź. 09, 17:25)
#5

tak szczególnie jeśli robi się je dłużej niż samą grę :D

l
lenin (Wto., 27 Paź. 09, 17:29)
#6

hah, ankieta powstała z powodu Propy xD

E
Egzekutor (Wto., 27 Paź. 09, 17:32)
#7

Moim zdaniem tak :)

Misiek999 (Wto., 27 Paź. 09, 17:40)
#8

jak są ciekawe to czemu nie, gra napewno na tym zyskuje.

L
Lechu4444 (Wto., 27 Paź. 09, 18:49)
#9

w każdych grach się przydają no chyba że tworzysz Catch the Clown'a, to zawsze jakieś urozmaicenie, z reszto całej fabuły w grze nie przedstawisz, a zwykłe dialogi są nudne

J
Japanstache (Wto., 27 Paź. 09, 19:05)
#10

Nie, dobra powinna przekazać fabułę w czasie rozgrywki.

gnysek (Wto., 27 Paź. 09, 19:15)
#11

Tak, ankieta powstała z powodu propy, ale też dla tego, że ostatnio jak wiecie dużo grałem w Uncharted, w którym cutscenki są naprawdę filmowe, jak i cała gra, która zebrana do kupy stanowi po prostu 10 godzinny film pokroju Indiany Jonesa (poszukiwanie skarbów i rozwiazywanie największych zagadek historii, w części pierwszej El Dorado, w części drugiej wyprawa Marco Polo). Nie wspomnę o Metal Gear Solid, w którym Cut-scenki stanowią 70% gry i 200% fabuły.

Woock (Wto., 27 Paź. 09, 19:43)
#12

Ważny element - nie.
Potężne narzędzie - tak.

Ostatnio grałem w Fahrenheita i ou men. Może i kretyńska fabuła, ale filmowszej gry nie widziałem.

Nikas (Wto., 27 Paź. 09, 19:48)
#13

brakuje mi opcji pośrednio czy cuś
zaznaczyłem nie

propaganja (Wto., 27 Paź. 09, 20:04)
#14

to co dopiero będzie jak heavy rain wyjdzie. Dla takiej gry kupiłbym ps3 *(jakbym był troche bogatszy)*

Kargul (Wto., 27 Paź. 09, 21:46)
#15

Są bardzo ważne dla fabuły gry a najbardziej do FPS'ów. W metroidzie cu-scenki wymiatają :D

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana 16 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 214 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana 18 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
2 użytkowników aktywnych:
gości: 1, userów: 1
 Adriann
(~ostatnie 15 minut)
Discord
39 użytkowników online na discordzie:
s..., Alice, Carl-bot, RogerDodg3r, Draczeq, p..., Andrzej Apparition, Wielki Druid, Add92, 21Lancz, Kowu, OdrzuconyKrakers, Filyps, fervi, Jayu, Radek Ignatów, r..., LadyLush, VanhGND, MKP (GEM), debil debilowski, Arrekin, MagnusArias, Dyno, 🆅🅸🆃🅾74🅼, Deusald, Korodzik, ZYGZAK, LeD, bagno, Danieo, HappyOrange, l..., Alkapivo, Nikas, Shockah, Kandif, Cosplyfanka, xVANiLL
Shoutbox
Chell (11:15, 17.05.24)
nareszcie będzie można zaimplementować padający śnieg w gierce
gnysek (18:33, 16.05.24)
JS zmierza do GM xD
I am Lord (16:29, 05.05.24)
Czaję
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord (17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.