Czy cut-scenki to ważny element gier ?

1. Tak

74%
65%

2. Nie

19%
21%

3. Nie wiem

8%
15%
Komentarze (łącznie 28, wyświetlam 16 - 30):
S
slash (śro., 28 Paź. 09, 12:08)
#16

W grach dla dzieci pokroju Rayman tak :) . W FPSach - nie :) . Ważniejsze są innowacyjne rozwiązania. Ot, tylko moje zdanie.

Adriann (śro., 28 Paź. 09, 13:50)
#17

Cut-scenki są potrzebne w każdej grze z fabułą.

PoxiPol (śro., 28 Paź. 09, 16:00)
#18

All your base are belong to us.

pawelpc (śro., 28 Paź. 09, 16:28)
#19

Tak, bez tego czasami nikt by nie rozumiał fabuły jak napisał lenin że aby ktoś moją fabułę zrozumiał musiałbym naprawdę dobrze zrobić te cut-scenki.

Assassin (śro., 28 Paź. 09, 18:42)
#20

200% fabuły.

Robert Prus (śro., 28 Paź. 09, 21:20)
#21

W Morrowindzie bodaj są 3-4 cutscenki i jakoś ludzie wiedzą ocb :p Jeżeli gra jest dobra sama w sobie to cutsceny są zbędne, ale tak, urozmaicają grę i pomagają w jej zrozumieniu.

Tu mogę podać przykład gry Vivisector:Beast Inside. Gdyby nie cutsceny to za cholere nie pojął byś po kiego grzyba biegasz przez te chaszcze( i kopalnie, fabryki, whatever).

Nie należy też przesadzać, gdy takie coś niepotrzebnie wydłuża grę, gracze się irytują i wyłączają scenkę, a nasz trud idzie na marne. Bardzo dobrze jest też, aby cutscenka niezbyt różniła się graficznie od samej gry, według mnie to bardziej pozwala wczuć się w grę.

m
maciek220896 (Czw., 29 Paź. 09, 07:33)
#22

chyba nieważne skoro maro bros jest takie popularne a niema cut-scenek.

G
GMTraker (Czw., 29 Paź. 09, 16:43)
#23

nie tylko przeszkadzają i każą czekać na dalszą grę

Assassin (Czw., 29 Paź. 09, 19:12)
#24

Raz pomagają, raz przeszkadzają. I tyle na ten temat :] .

Matthew (Czw., 29 Paź. 09, 19:14)
#25

Cut-scenki, tak, ale pod warunkiem, że można je pominąć (żeby przy kolejnym przechodzeniu gry nie czekać tych 2-3 minut), pojawiają się w ważnych momentach gry, a nie gdy przejdziemy przez most, a potem cutscenka rozwalającego się mostu, gdzie główny bohater patrzy się z ciekawością na spadające kawałki drewna; muszą być też ciekawe, dobrze wykonane i nadające klimat.

Adriann (Czw., 29 Paź. 09, 20:11)
#26

Masz rację,jednak myślę że w grach często jest za mało takich cut-scenek

Adriann (Czw., 29 Paź. 09, 20:12)
#27

Albo są słabo wykonane..

P
Pieter (Sob., 31 Paź. 09, 11:07)
#28

czemu nie mogę głosować? nie głosowałem w tej sondzie jeszcze...

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.8.1.171 • 2024.8.1.218
wydana 74 dni temu
LTS
2022.0.3.83 • 2022.0.3.98
wydana  2 dni temu
Beta
2024.1100.0.686 •
2024.1100.0.707
 0.13.0

wydana 8 dni temu
= IDE, = Runtime, = GMRT
Użytkownicy online
2 użytkowników aktywnych:
gości: 1, userów: 1
 Adriann
(~ostatnie 15 minut)
Discord
38 użytkowników online na discordzie:
Kysiu, Moho, Alice, Carl-bot, EchoDuck, Grela, Wielki Druid, Alkapivo, m..., Kowu, GMRussell, PhysX ᴺⱽᴵᴰᴵᴬ, r..., antek, HappyOrange, Pako, Arrekin, MagnusArias, LadyLush, Dyno, 🆅🅸🆃🅾74🅼, szmalu, LeD, Miłosz, Ulti, m..., bagno, Tidżi, Mtax, g..., Sporek, Huder, l..., Jayu, s..., Add92, Cosplyfanka, PeekoHiko
Shoutbox
gnysek (11:46, 17.11.24)
Witamy, witamy!
baca (12:22, 16.11.24)
To już 25 lat.. Witam po paru latach nieobecności.
gnysek (11:05, 15.11.24)
Natomiast obecne forum istnieje od 2004, jak z iglu.cz na gmclan.org przeszliśmy i od tego czasu nie było resetów danych.
gnysek (12:35, 13.11.24)
Ogólnie GMCLAN istnieje 22 lata, ale na to trofeum nie zrobiłem (jeszcze xD)
Chell (20:41, 08.11.24)
wow, ta emotka w ogóle nie wygląda jak : O xD
Chell (20:40, 08.11.24)
tylko? :O 4tk ma 15
Borek (18:12, 07.11.24)
Właśnie dostałem powiadomienie z forum, że jestem na GMClanie 18 lat :D Ja pierdzielę...
S
Sutikku (08:43, 18.10.24)
TIL, gamemaker jest starszy ode mnie
gnysek (16:04, 15.10.24)
Za równo miesiąc, GameMaker kończy 25 lat.
Wojo (15:38, 05.09.24)
Ciekawe
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.