Czy cut-scenki to ważny element gier ?

1. Tak

74%
65%

2. Nie

19%
21%

3. Nie wiem

8%
15%
Komentarze (łącznie 28, wyświetlam 1 - 15):
D
Dawka83 (Wto., 27 Paź. 09, 16:40)
#1

nie wiem

Wojzax (Wto., 27 Paź. 09, 16:44)
#2

W FPSach owszem.

D
Dawka83 (Wto., 27 Paź. 09, 17:00)
#3

właśnie zależy jaka to gra ...

Roki (Wto., 27 Paź. 09, 17:20)
#4

Ja dałem tak :P

propaganja (Wto., 27 Paź. 09, 17:25)
#5

tak szczególnie jeśli robi się je dłużej niż samą grę :D

l
lenin (Wto., 27 Paź. 09, 17:29)
#6

hah, ankieta powstała z powodu Propy xD

E
Egzekutor (Wto., 27 Paź. 09, 17:32)
#7

Moim zdaniem tak :)

Misiek999 (Wto., 27 Paź. 09, 17:40)
#8

jak są ciekawe to czemu nie, gra napewno na tym zyskuje.

L
Lechu4444 (Wto., 27 Paź. 09, 18:49)
#9

w każdych grach się przydają no chyba że tworzysz Catch the Clown'a, to zawsze jakieś urozmaicenie, z reszto całej fabuły w grze nie przedstawisz, a zwykłe dialogi są nudne

J
Japanstache (Wto., 27 Paź. 09, 19:05)
#10

Nie, dobra powinna przekazać fabułę w czasie rozgrywki.

gnysek (Wto., 27 Paź. 09, 19:15)
#11

Tak, ankieta powstała z powodu propy, ale też dla tego, że ostatnio jak wiecie dużo grałem w Uncharted, w którym cutscenki są naprawdę filmowe, jak i cała gra, która zebrana do kupy stanowi po prostu 10 godzinny film pokroju Indiany Jonesa (poszukiwanie skarbów i rozwiazywanie największych zagadek historii, w części pierwszej El Dorado, w części drugiej wyprawa Marco Polo). Nie wspomnę o Metal Gear Solid, w którym Cut-scenki stanowią 70% gry i 200% fabuły.

Woock (Wto., 27 Paź. 09, 19:43)
#12

Ważny element - nie.
Potężne narzędzie - tak.

Ostatnio grałem w Fahrenheita i ou men. Może i kretyńska fabuła, ale filmowszej gry nie widziałem.

Nikas (Wto., 27 Paź. 09, 19:48)
#13

brakuje mi opcji pośrednio czy cuś
zaznaczyłem nie

propaganja (Wto., 27 Paź. 09, 20:04)
#14

to co dopiero będzie jak heavy rain wyjdzie. Dla takiej gry kupiłbym ps3 *(jakbym był troche bogatszy)*

Kargul (Wto., 27 Paź. 09, 21:46)
#15

Są bardzo ważne dla fabuły gry a najbardziej do FPS'ów. W metroidzie cu-scenki wymiatają :D

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana  3 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 201 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana  5 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
Shoutbox
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord (17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Tymon (16:05, 11.04.24)
Yes. Obecny nie jest taki zły, jak zainstalowałem najnowszą stabilną to w porównaniu z tym czego używałem... 10 lat temu...? Wszystko wydaje się lepsze.
gnysek (22:48, 10.04.24)
bscotch/stitch ? Ja czekam na fixy do nowego edytora, bo wszystko wydaje się dziś lepsze od tego obecnego :D
Tymon (19:54, 10.04.24)
Hm, Stitch okazuje się całkiem dobrą alternatywą dla wbudowanego edytora
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.