1. Polska dokumentacja i interfejs
2. Zoptymalizowanie funkcji rysowania - więcej rzeczy bez spadku FPS
3. Ulepszone 3D
4. Wbudowany moduł fizyki
5. Wbudowany moduł gier sieciowych
6. Zoptymalizowane wczytywanie zasobów i zużycie pamięci przez nie
W piątek? Przedstawiał się jako gnysek, okulary miał. Grzebał przy Almorze i na Macu odpalił MAGI. . Chyba jako pierwszy byłem z GMClan.
Wbudowany moduł gier sieciowych by się przydał, bo ten mplay to jakieś nieporozumienie, a nie wszyscy wiedzą jak korzystać z 39dll - dokumentacji do niego w gm nie ma. Mi najbardziej jednak zależy na wydajności rysowania grafiki, GM ssie przy większej ilości spritów, a jeszcze jak są większe niż 50x50 to już dramat Polski interface mnie nie interesuje, także odpada. moduł fizyki, hmm czemu nie No i wczytywanie zasobów, ooo taaaak
Przyciśnij ich tam żeby coś zrobili z tą dekompilacją, bo to jest największy powód dla którego nie korzystam z GM8.1
Eee no nie wierzę że Snake jest jedyny, przecież oni chyba też kumają tam czaczę? W końcu to ich program Fakt, Snake zniknął jakiś czas temu i ani widu ani słychu...
Problem jest taki, że ze względu na sposób w jaki GM działa, zawsze będą w każdej grze powtarzalne kawałki w skompilowanym kodzie (w koncu defaultowe funkcje działają tak samo). Snejkowe zabezpieczenie działało tak, że dodawało ciut śmieci aby wszystko znalazło się w nieco innym miejscu niż zwykle, ale tak naprawdę to też bez problemu dałoby się zdekompliować - po prostu ten defaultowy dekompiler głupiał na tym, ale jakby go poprawić to i zabezpieczone gry by łamał bez problemu. Niestety, tego się w 100% nie da zabezpieczyć.
Najnowsze wersje GameMakera:
wydana 85 dni temu
wydana wczoraj
wydana dziś