Windowsowe Menu

Jak zrobić menu a'la Windows bez użycia show_menu() ? Ano tak!

Autor: Dawidsu (Beaver Interactive) http://www.bi.prv.pl

Rozmiar
4 KB
Ocena
8/10
13 głosów
Komentarze
Komentarze (łącznie 5):
P
Patrysław (Beaver Interactive) (Czw., 01 Cze. 06, 16:53)
#1

Mnie się podoba. Przydatne.

Michmis (Czw., 01 Cze. 06, 16:57)
#2

Bardzo fajne, tylko nie wiem czemu jak klikam na copy, paste, cut to pojawiaja się napisy po francusku (?) ogólnie praktyczny :)

Dawidsu (Beaver Interactive) (Czw., 01 Cze. 06, 16:59)
#3

Dokładniej to po francuskiemu. :) A to tak, żeby było śmieszniej. :-)

Dark Maximal (Czw., 01 Cze. 06, 21:31)
#4

Fajne to, fajne :) Chyba zapożycze do programu :D

Cekol (Pią., 02 Cze. 06, 07:51)
#5

good :)

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2023.8.1.102 • 2023.8.1.148
wydana 14 dni temu
LTS
2022.0.1.31 • 2022.0.1.30
wydana 169 dni temu
Beta
2023.800.0.406 • 2023.800.0.429
wydana 30 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
2 użytkowników aktywnych:
gości: 1, userów: 1
 Adriann
(~ostatnie 15 minut)
Discord
16 użytkowników online na discordzie:
ACCESS_ViOLATiON, MKP, Carl-bot, PolTomski, staszek09_01, Radek Ignatów, s..., Alkapivo, Pako, LadyLush, sgames, Fylyps, bagno, Dyno, SzymonKe, moeglich
Shoutbox
gnysek (14:59, 28.09.23)
Poszedł dziś update strony :)
Adriann (21:06, 14.08.23)
Jest..hoho:D
Adriann (21:04, 14.08.23)
Nie znam tego, poszukam. Nie mówisz mam nadzieję o tej podmiance wewnątrz skryptu?
gnysek (10:38, 14.08.23)
Przecież jest: Search & Replace. Do tego nazwy skryptów i zasobów akurat Feather podmienia praktycznie bez problemów.
Adriann (14:39, 12.08.23)
Przydałaby się opcja do globalnej zmiany nazwy zmiennejobiektu we wszystkich skryptach i obiektach :D Tak to jest dość ciężko zabrać się za sprzątanie
SimianVirus7 (10:39, 12.08.23)
To nie burdel, to nieład artystyczny
exp (00:35, 12.08.23)
Feather nie zrozumiał, że burdel jest elementarną częścią mojego projektu
exp (00:34, 12.08.23)
Miałem to samo, nie tyle otworzyłem stary projekt, co w końcu ściągnąłem aktualizację (bo olewałem ten komunikat od chyba półtora roku)
gnysek (23:48, 10.08.23)
Kolizje tilesetowe rządzą!
gnysek (20:01, 26.07.23)
zobaczycie nowy edytor kodu, powinen wskoczyć do bety w sierpniu...
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Kiedy wyjdzie GameMaker (Studio) 3.0?