Ulepszony pasek życia

Przykład pokazujący, jak zrobić pasek życia z wypisanym na nim stanem zdrowia.

Autor: Dawidsu i Patrysław http://www.beaverinteractive.prv.pl

Rozmiar
11 KB
Ocena
7/10
6 głosów
Komentarze
Komentarze (łącznie 4):
Choosen (śro., 14 Lip. 04, 16:49)
#1

Ilosc zycia uzalezniona jest od dlugosci paska.. kiepsko a co jesli zycia bedzie 2500 ? ;] Kolor i styl czcionki ustalane są w kazdym cyklu zegarowym w dziale draw ( pamieciozerne ) a niepotrzebnie. No i na koniec warunek sprawdzajacy.. <>

gnysek (Pią., 16 Lip. 04, 14:35)
#2

mi sie wiesza na GM 5.3

P
Patrysław (Beaver Interactive) (Sob., 17 Lip. 04, 13:06)
#3

A mi tam się podoba. :)
Ilość życia można ograniczyć.

z
~zwiarz (Pon., 01 Lis. 04, 20:33)
#4

Uproszczę sobie ten przykład (w komentarzu :O :) ): za pomocą funkcji draw_health, draw_text na tekst: health + '/100'. :)

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.1.152 • 2024.4.1.202
wydana  3 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 221 dni temu
Beta
2024.600.0.560 • 2024.600.0.577
wydana  wczoraj
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
11 użytkowników online na discordzie:
Papaj, Carl-bot, p..., OdrzuconyKrakers, LadyLush, VanhGND, MKP (GEM), debil debilowski, Dyno, LeD, l...
Shoutbox
gnysek (10:09, 21.05.24)
Ale z jakimi błędami...
I am Lord (09:52, 20.05.24)
o piszą o nas 😁
Chell (11:15, 17.05.24)
nareszcie będzie można zaimplementować padający śnieg w gierce
gnysek (18:33, 16.05.24)
JS zmierza do GM xD
I am Lord (16:29, 05.05.24)
Czaję
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?