Dema

Wczytywanie newsów oraz obrazków

Przykład pokazuje jak wczytać w GM:Studio:
- sprite z sieci
- tekst z sieci
- JSON z sieci oraz zdekodować go i wyświetlić
(dane wyświetlane w przykładzie pochodzą z http://gmapi.otacon.hekko.pl/version/all )

Autor: gnysek

Rozmiar
421 KB
Autor
gnysek
Ocena
5/10
2 głosy
Komentarze
Komentarze (łącznie 6):
Uzjel (Nie., 07 Paź. 12, 22:49)
#1

O. To właśnie miałem ostatnio rozgryźć. Ale nie ma komentarzy :(

Threef (Pon., 08 Paź. 12, 00:29)
#2

GM:S?

gnysek (Pon., 08 Paź. 12, 08:19)
#3

Dodam potem.

Uzjel (Pią., 12 Paź. 12, 17:58)
#4

Czy struktura pliku powinna być taka z jaką łączysz się w tym przykładzie?

gnysek (Pią., 12 Paź. 12, 22:28)
#5

Niekoniecznie, może być po prostu tekst, ale JSONa łatwiej odczytać, jak np. chcesz sobie podzielić na nagłówki, treść newsa, ilość komentarzy itd. albo coś konkretnego z tymi danymi zrobić - przykład jest uniwersalny. Jeśli chcesz goły tekst, to obejdzie się bez json_decode.

pl.wikipedia.org/wiki/JSON

gnysek (Sob., 24 Lis. 12, 18:34)
#6

Dodałem opisy :)

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2023.8.1.102 • 2023.8.1.148
wydana 11 dni temu
LTS
2022.0.1.31 • 2022.0.1.30
wydana 166 dni temu
Beta
2023.800.0.406 • 2023.800.0.429
wydana 27 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
15 użytkowników online na discordzie:
ACCESS_ViOLATiON, HappyOrange, Carl-bot, staszek09_01, RogerDodg3r, LeD, Moldis, LadyLush, szmalu, 𝕳𝖚𝖌𝖔 𝕲𝖔𝖓𝖝𝖆𝖑𝖊𝖝, bagno, Tidżi, Dyno, Kandif, lakas
Shoutbox
Adriann (21:06, 14.08.23)
Jest..hoho:D
Adriann (21:04, 14.08.23)
Nie znam tego, poszukam. Nie mówisz mam nadzieję o tej podmiance wewnątrz skryptu?
gnysek (10:38, 14.08.23)
Przecież jest: Search & Replace. Do tego nazwy skryptów i zasobów akurat Feather podmienia praktycznie bez problemów.
Adriann (14:39, 12.08.23)
Przydałaby się opcja do globalnej zmiany nazwy zmiennejobiektu we wszystkich skryptach i obiektach :D Tak to jest dość ciężko zabrać się za sprzątanie
SimianVirus7 (10:39, 12.08.23)
To nie burdel, to nieład artystyczny
exp (00:35, 12.08.23)
Feather nie zrozumiał, że burdel jest elementarną częścią mojego projektu
exp (00:34, 12.08.23)
Miałem to samo, nie tyle otworzyłem stary projekt, co w końcu ściągnąłem aktualizację (bo olewałem ten komunikat od chyba półtora roku)
gnysek (23:48, 10.08.23)
Kolizje tilesetowe rządzą!
gnysek (20:01, 26.07.23)
zobaczycie nowy edytor kodu, powinen wskoczyć do bety w sierpniu...
SimianVirus7 (11:24, 25.07.23)
No dokładnie :D
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Kiedy wyjdzie GameMaker (Studio) 3.0?