Game Maker Przykłady

Wykres liniowy

Prosty przykład pokazuje jak po najmniejszej lini oporu narysować wykres liniowy. Przydatny do gier w których pojawiają się dane statystyczne np. wyniki na końcu rozgrywki.

Autor: Uzjel

Rozmiar
10 KB
Autor
Uzjel
Ocena
5/10
4 głosy
Komentarze
Komentarze (łącznie 12):
Piotrek1910 (Pią., 30 Mar. 12, 21:52)
#1

A mam prośbę możecie robić te przykłady na wersję 8 a nie 81 bo ja mam 8 i nie mogę tego otworzyć.

Roki (Pią., 30 Mar. 12, 22:02)
#2

Konwerter poszukaj, są takie co z 8.1 do 8.0 robią :)

U
Utermiko (Pią., 30 Mar. 12, 22:55)
#3

gmc.yoyogames.com/index.php?showtopic=505903 proszę bardzo ;p konwerter gm81>gmk, zresztą podałem też link w SB ;d

HuderLord (Sob., 31 Mar. 12, 00:00)
#4

Kupcie sobie GMa a nie na cracki używacie.

Piotrek1910 (Sob., 31 Mar. 12, 10:19)
#5

HuderLord, ja mam oryginalny nie crackowany.

Tymon (Sob., 31 Mar. 12, 10:29)
#6

To jaki problem używać 8.1?

Piotrek1910 (Sob., 31 Mar. 12, 10:49)
#7

Bo nie mam kasy by kupić se 81.

Tymon (Sob., 31 Mar. 12, 13:10)
#8

Ale kręcisz.

HuderLord (Sob., 31 Mar. 12, 13:40)
#9

Haha większej bzdury nie widziałem. Pioterek skoro masz oryginalny GM8 to update do GM8.1 jest darmowy dla ciebie...

... oh w8 ty masz przecież pirata.

Piotrek1910 (Sob., 31 Mar. 12, 15:14)
#10

Mi się jakoś nie chce zaktualizować.
/

Roki (Sob., 31 Mar. 12, 16:42)
#11

Jasne jasne :o

gnysek (Nie., 01 Kwi. 12, 19:57)
#12

Samo się nie zaktualizuje... btw. konwersja kluczy 8 > 8.1 dotyczyła tylko produktów zakupionych po jakimś tam terminie, ja np. musiałem kupić sobie osobny do 8.1

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2023.8.1.102 • 2023.8.1.148
wydana 11 dni temu
LTS
2022.0.1.31 • 2022.0.1.30
wydana 166 dni temu
Beta
2023.800.0.406 • 2023.800.0.429
wydana 27 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
Shoutbox
Adriann (21:06, 14.08.23)
Jest..hoho:D
Adriann (21:04, 14.08.23)
Nie znam tego, poszukam. Nie mówisz mam nadzieję o tej podmiance wewnątrz skryptu?
gnysek (10:38, 14.08.23)
Przecież jest: Search & Replace. Do tego nazwy skryptów i zasobów akurat Feather podmienia praktycznie bez problemów.
Adriann (14:39, 12.08.23)
Przydałaby się opcja do globalnej zmiany nazwy zmiennejobiektu we wszystkich skryptach i obiektach :D Tak to jest dość ciężko zabrać się za sprzątanie
SimianVirus7 (10:39, 12.08.23)
To nie burdel, to nieład artystyczny
exp (00:35, 12.08.23)
Feather nie zrozumiał, że burdel jest elementarną częścią mojego projektu
exp (00:34, 12.08.23)
Miałem to samo, nie tyle otworzyłem stary projekt, co w końcu ściągnąłem aktualizację (bo olewałem ten komunikat od chyba półtora roku)
gnysek (23:48, 10.08.23)
Kolizje tilesetowe rządzą!
gnysek (20:01, 26.07.23)
zobaczycie nowy edytor kodu, powinen wskoczyć do bety w sierpniu...
SimianVirus7 (11:24, 25.07.23)
No dokładnie :D
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Kiedy wyjdzie GameMaker (Studio) 3.0?