Trzęsienie ekranu

Prosty i wygodny przykładzik/silniczek trzęsienia ekranu.

Spacja - lekki wstrząs
Enter - mocny

Autor: Dawidds

Rozmiar
5 KB
Autor
Dawidds
Ocena
7/10
10 głosów
Komentarze
Komentarze (łącznie 10):
eltix (Pon., 11 Sty. 10, 15:15)
#1

całkiem spoko. używam podobnego w miarę kodu. Dodajesz praktyczne przykłady. W końcu głosowałem na Ciebie w Tymonach

Roki (Pon., 11 Sty. 10, 15:51)
#2

Ej, nie no dobre xD Mój kod jest troche inny, bo taki bardziej zagłębiający xD Ale spox!

markeroos (Pon., 11 Sty. 10, 16:15)
#3

Dosc fajne, jednak nie wiem, czy u innych tez, ale u mnie, gdy ide na ukos w prawo (w gore, czy w dol) to nie da sie wywolac malego wstrzasu : (

Roki (Pon., 11 Sty. 10, 16:23)
#4

Nom, mam to samo :(

Dawidds (Pon., 11 Sty. 10, 17:16)
#5

To Windows.

Skąd to się bierze nigdy nie myślałem, ale tak jest, że jeśli trzymasz wciśnięte np. trzy strzałki to czwartej system (albo gm?) nie "widzi".

Przestawcie sobie spację np. na control i będzie działać :P

markeroos (Pon., 11 Sty. 10, 19:12)
#6

I tak takie trzesienia w praktyce raczej nie sa wywolywane przez nacisniecie klawisza, to nie bedzie problemow :)

G
GMTraker (Sob., 16 Sty. 10, 08:57)
#7

taki problem mam, nie moge tego lateralem potraktować :P

Platyna (Sob., 16 Sty. 10, 09:08)
#8

Większości przykładów Dawiddsa nie można Lateralem potraktować. Nie mam pojęcia czemu.

Dawidds (Sob., 16 Sty. 10, 10:02)
#9

Bo to gm8, a obsługujący gm8 lgm nie wyszedł :P

szpaq99 (Czw., 11 Lut. 10, 21:47)
#10

Wyszedł

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2023.11.1.129 • 2023.11.1.160
wydana 73 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 132 dni temu
Beta
2024.200.0.499 • 2024.200.0.516
wydana  5 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
2 użytkowników aktywnych:
gości: 1, userów: 1
 gnysek
(~ostatnie 15 minut)
Discord
40 użytkowników online na discordzie:
DungeonFairy🧚, MKP, OdrzuconyKrakers, s..., Alice, Nitro Slav, Carl-bot, p..., Jamabaiz (Matrix_), Dominator2v, Wielki Druid, Add92, Kowu, Kuzyn, Filyps, fervi, YoungKrystian, Kalor, PhysX ᴺⱽᴵᴰᴵᴬ, r..., antek, Uzjel, lethian, VanhGND, Pako, Arrekin, yazaa, Dyno, Deusald, Miłosz, m..., bagno, Tidżi, Mtax, g..., l..., moeglich, Shockah, Kandif, TobiasM (Morgo)
Shoutbox
gnysek (14:47, 26.02.24)
Na Discordzie też był :) Warto tam zaglądać :)
S
Sutikku (23:23, 23.02.24)
powiedziałbym, że może jakiś gigantyczny czerwony baner by się przydał, ale obawiam się, że mógł taki być, a ja go nie widziałęm
S
Sutikku (23:22, 23.02.24)
uwierzcie mi, że wchodzę na gmclan naprawdę bardzo często, ale jakoś tej ligi nie zauważyłem :(
I am Lord (12:01, 23.02.24)
Kurde kolejna tura mnie omineła 🙈
gnysek (10:49, 20.02.24)
Ja czekam na pluginy do IDE, czego YYG nie zrobi, zrobimy sami.
Adriann (11:50, 16.02.24)
Ciekawe jak go przerobią, osobiście liczę na jakąś większą rewolucję a nie tylko usprawnienie bo narazie jest jak jest :d
gnysek (10:32, 08.02.24)
Edytor roomów ma swoje minusy. Ale ma być tworzony nowy wkrótce, chociaż pewnie 6-12 miesięcy zanim trafi do wersji stabilnej jak nic.
p
pablo1517 (08:40, 07.02.24)
No ja odkąd zacząłem w ue4 pracować to niestety z GMLem dawno nie obcowalem
exp (20:13, 30.01.24)
@pablo1517 ja przerzuciłem się z klasycznego GM na Studio cztery lata temu, więc przeskok trochę mniejszy, ale generalnie idea dużo się nie zmieniła. jest trochę upierdliwości i niepotrzebnych według mnie zmian, ale też duże usprawnienia (edytor roomów to raj na ziemi w porównaniu z tym oryginalnym)
Adriann (18:59, 28.01.24)
Takk..strasznie są upierdliwe :D
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?