Przykład dwóch efektów Creditsów

Przykład pokazuje w jaki sposób można wykonać 2 proste, dobrze wyglądające efekty Creditsów wczytywanych z pliku tekstowego.

Autor: Platyna

Rozmiar
4 KB
Autor
Platyna
Ocena
6/10
6 głosów
Komentarze
Komentarze (łącznie 12):
Platyna (Nie., 06 Wrz. 09, 13:44)
#1

Jakbyście wpadli na jakiś jeszcze pomysł na efekt to się dorobi :P

P
PsichiX (Nie., 06 Wrz. 09, 13:45)
#2

Platek, bez urazy, ale jak przeczytałem newsa to przez moment miałem wrażenie że masz większe ego od mojego xD

Platyna (Nie., 06 Wrz. 09, 13:47)
#3

Tia, celowy zabieg xD
Tak mnie jakoś naszło by się dowartościować =)

Już i tak darowałem sobie "Wykonany został przez wspaniałego mnie". A miałem napisać :P

Dawidds (Nie., 06 Wrz. 09, 16:01)
#4

Nie wiem, czy ten news był potrzebny... :|

W każdym razie, przykład naprawdę wspaniały :*

Platyna (Nie., 06 Wrz. 09, 16:04)
#5

Ja też twierdzę, że news po każdym jednym przykładzie jest bez sensu, ale jak na ten temat marudziłem to Tymon powiedział, że miejsca na serwie jest pełno i bym wrzucał.

Tymon (Nie., 06 Wrz. 09, 16:48)
#6

To co, będziesz edytować newsa z 21.08 żeby poinformować użytkowników o przykładzie z 06.09? Lepiej napisać nowego.

Platyna (Nie., 06 Wrz. 09, 17:06)
#7

Nie. Lepiej poczekać, aż przykładów się zbierze ze 3.

Tymon (Nie., 06 Wrz. 09, 17:17)
#8

I będziesz czekał na to pół roku?

ZeroXbot (Nie., 06 Wrz. 09, 17:21)
#9

Nie można zapodać pomysłów, chętni robią i wstawia się?

Tymon (Nie., 06 Wrz. 09, 17:22)
#10

To rzucaj pomysły. :)

ZeroXbot (Nie., 06 Wrz. 09, 17:23)
#11

Nie można by jakiego tematu założyć, bo tutaj nie za bardzo chyba takie dyskuje robić? ;>

Tymon (Nie., 06 Wrz. 09, 17:27)
#12

Nie wiem czy przypadkiem nie było jeszcze takiego tematu. Sprawdź, a jak nie będzie to zakładaj jeśli chcesz. :P

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2023.11.1.129 • 2023.11.1.160
wydana 73 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 132 dni temu
Beta
2024.200.0.499 • 2024.200.0.516
wydana  5 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
Shoutbox
S
Sutikku (23:23, 23.02.24)
powiedziałbym, że może jakiś gigantyczny czerwony baner by się przydał, ale obawiam się, że mógł taki być, a ja go nie widziałęm
S
Sutikku (23:22, 23.02.24)
uwierzcie mi, że wchodzę na gmclan naprawdę bardzo często, ale jakoś tej ligi nie zauważyłem :(
I am Lord (12:01, 23.02.24)
Kurde kolejna tura mnie omineła 🙈
gnysek (10:49, 20.02.24)
Ja czekam na pluginy do IDE, czego YYG nie zrobi, zrobimy sami.
Adriann (11:50, 16.02.24)
Ciekawe jak go przerobią, osobiście liczę na jakąś większą rewolucję a nie tylko usprawnienie bo narazie jest jak jest :d
gnysek (10:32, 08.02.24)
Edytor roomów ma swoje minusy. Ale ma być tworzony nowy wkrótce, chociaż pewnie 6-12 miesięcy zanim trafi do wersji stabilnej jak nic.
p
pablo1517 (08:40, 07.02.24)
No ja odkąd zacząłem w ue4 pracować to niestety z GMLem dawno nie obcowalem
exp (20:13, 30.01.24)
@pablo1517 ja przerzuciłem się z klasycznego GM na Studio cztery lata temu, więc przeskok trochę mniejszy, ale generalnie idea dużo się nie zmieniła. jest trochę upierdliwości i niepotrzebnych według mnie zmian, ale też duże usprawnienia (edytor roomów to raj na ziemi w porównaniu z tym oryginalnym)
Adriann (18:59, 28.01.24)
Takk..strasznie są upierdliwe :D
I am Lord (17:08, 28.01.24)
Mniej czasu się straci tworząc system particli z kodu od zera niż się męczyć z importem ich z edytora, 🤦‍♂️🤦‍♂️
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?