Wsiadanie i jazda autem

Przykład wsiadania i jazdy samochodem. W przykładzie uwzględniono bezsporne działanie wielu aut tego samego rodzaju.

Autor: Marek.S

Rozmiar
216 KB
Autor
Marek.S
Ocena
8/10
18 głosów
Komentarze
Komentarze (łącznie 11):
Misiek999 (Nie., 19 Kwi. 09, 18:37)
#1

Fajny i użyteczny.

Roki (Nie., 19 Kwi. 09, 19:18)
#2

No niezłe, przyda się :P

N
Nasaric (Wto., 21 Kwi. 09, 13:14)
#3

Z wysiadaniem jest już nieco gorzej:
fotosik.pl/.../40f9118a269987d6.html

PoxiPol (Wto., 21 Kwi. 09, 13:23)
#4

wystarczy sie pobawic place_free, to jest tylko wsiadanie i jezdzenie. Wysiadanie nie jest dopracowane :P

Kargul (Wto., 21 Kwi. 09, 18:35)
#5

Bardzo fajny przykład i bardzo fajnie się przyda :D

Roki (Czw., 23 Kwi. 09, 14:46)
#6

Ale fajne chodzenie :P

tomekk1410 (śro., 01 Lip. 09, 17:35)
#7

mogłeś nie robić z image_angle bo na darmowej wersji GM nie działa mogłeś wykorzystać animację sprita

4
47xxxxxxxx (śro., 01 Lip. 09, 17:38)
#8

no to se przerób

tomekk1410 (śro., 01 Lip. 09, 17:41)
#9

nie jest mi potrzebny

L
lipek082 (Sob., 25 Wrz. 10, 19:44)
#10

z cofaniem kiepsko 9/10

L
Lechu4444 (Sob., 25 Wrz. 10, 21:35)
#11

ten przykład nie ma pokazywać fizyki jazdy a jedynie wsiadanie i wysiadanie z auta.

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2023.11.1.129 • 2023.11.1.160
wydana 69 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 128 dni temu
Beta
2024.200.0.499 • 2024.200.0.516
wydana  wczoraj
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
2 użytkowników aktywnych:
gości: 1, userów: 1
 Adriann
(~ostatnie 15 minut)
Discord
44 użytkownicy online na discordzie:
LadyLush❄, 🧁Cupcake🧁, DungeonFairy🧚, MKP, s..., Alice, Nitro Slav, Carl-bot, Voytec, Wielki Druid, Add92, Kowu, Kuzyn, YoungKrystian, Radek Ignatów, PhysX ᴺⱽᴵᴰᴵᴬ, r..., lethian, HappyOrange, Moldis, Arrekin, MagnusArias, LeD, yazaa, Domeen0, Dyno, Deusald, Korodzik, 𝕳𝖚𝖌𝖔 𝕲𝖔𝖓𝖝𝖆𝖑𝖊𝖝, blackamul, Marco, m..., bagno, Tidżi, Mtax, g..., Alkapivo, moeglich, Nikas, Krzysiek1250, Shockah, Kandif, Cosplyfanka, xVANiLL
Shoutbox
gnysek (10:49, 20.02.24)
Ja czekam na pluginy do IDE, czego YYG nie zrobi, zrobimy sami.
Adriann (11:50, 16.02.24)
Ciekawe jak go przerobią, osobiście liczę na jakąś większą rewolucję a nie tylko usprawnienie bo narazie jest jak jest :d
gnysek (10:32, 08.02.24)
Edytor roomów ma swoje minusy. Ale ma być tworzony nowy wkrótce, chociaż pewnie 6-12 miesięcy zanim trafi do wersji stabilnej jak nic.
p
pablo1517 (08:40, 07.02.24)
No ja odkąd zacząłem w ue4 pracować to niestety z GMLem dawno nie obcowalem
exp (20:13, 30.01.24)
@pablo1517 ja przerzuciłem się z klasycznego GM na Studio cztery lata temu, więc przeskok trochę mniejszy, ale generalnie idea dużo się nie zmieniła. jest trochę upierdliwości i niepotrzebnych według mnie zmian, ale też duże usprawnienia (edytor roomów to raj na ziemi w porównaniu z tym oryginalnym)
Adriann (18:59, 28.01.24)
Takk..strasznie są upierdliwe :D
I am Lord (17:08, 28.01.24)
Mniej czasu się straci tworząc system particli z kodu od zera niż się męczyć z importem ich z edytora, 🤦‍♂️🤦‍♂️
I am Lord (16:56, 28.01.24)
Co jest nie tak z tymi particlami z IDE, masakra jakaś. Ile to trzeba kombinować żeby użyć je prosto z kodu
p
pablo1517 (17:57, 27.01.24)
Czyli GML nie dostał jakiś drastycznych zmian?
gnysek (14:47, 26.01.24)
Czy ja wiem... generalnie zamysł ten sam, tylko IDE nieco inne.
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?