Przykład Arkanoida

Bardzo prosty przykład arkanoida.

Autor: Mistrzunio

Rozmiar
4 KB
Autor
Mistrzunio
Ocena
4/10
18 głosów
Komentarze
Komentarze (łącznie 13):
Shylios (Czw., 30 Sie. 07, 18:24)
#1

Bardzo fajny i dobry przykład!
Tylko mozna było go prościej napisać ;p
Taki newbie zabardzo tego nie zrozumie ;p
Ale dobra robota...
Jedynym minusem jest to ze po kilku minutach gry mozna nauczyc sie "gdzie postawic deske aby piłka mi idealnie tam trafiła" ;p

Misztrzunio (Czw., 30 Sie. 07, 20:34)
#2

To tylko przykładowa fizyka, a nie chciałem już pisać zbędnch skryptów. A na początku czytania twojego komenta myślałem, że żartujesz xD .

Zychu (Czw., 30 Sie. 07, 22:19)
#3

hmm... takie coś było jedną z moich pierwszych gier :P
za bardzo sie nie wysiliłeś ale przykład szczerze powiem że dobry. czysto, ładnie nawet taki Zychu zrozumie. xD

Solmis (Pią., 31 Sie. 07, 10:05)
#4

Bardzo prosty przykład. Ostatnio robiłem bardziej rozwinięty, lecz na forum go nie umieszczałem. Bo dla kumpla robiłem. ;p

Ale ty, Mistrzunio na GMClanie jesteś od w miarę nie dawna, więc uważam, że ten przykład jest bardzo dobry. ;o

Misztrzunio (Pią., 31 Sie. 07, 10:15)
#5

Ty sobie chyba żartujesz ;p . Chyba nie myślisz, że ten przykład jest dla mnie trudny ;p ? No cóż... patrząc na userów GMclanu, jestem jednym z tych... "co myślą" xD .

Solmis (Nie., 02 Wrz. 07, 12:37)
#6

Nie myślę, że jest trudny, lecz logiczny. ;]
Trudny to jest przykład porządnego RPG'a. ;D

Misztrzunio (Nie., 02 Wrz. 07, 13:36)
#7

Nie ma przykładów dobrego RPGa, są gotowe silniki :) . Ty myślisz, że znam GMa tyle co tu jestem? Mylisz się.. ;)

Marek Siemaszko (Pon., 03 Wrz. 07, 16:22)
#8

Nic specjalnego ale się podoba ;] tylko po co zastępywać hspeed*=-1 skryptem :P :)

Misztrzunio (Pon., 03 Wrz. 07, 16:45)
#9

Tylko po co jest klocek reverse horizontal speed ? Kod jest czytelniejszy :) . A jak stworzy się inne obiekty, to często będzie się ten skrypt wywoływać :) .

cyberdog (Wto., 02 Paź. 07, 23:46)
#10

WOW! LUDZIE! JA TO ZROZUMIAŁEM!!!!!!

Y
Yoda (Czw., 04 Paź. 07, 18:32)
#11

Cieszymy się twoim szczęściem

Misztrzunio (Czw., 04 Paź. 07, 19:21)
#12

Plz, mów za siebie :D .

propaganja (Pią., 05 Paź. 07, 16:43)
#13

a ja sie nie połapałem ;d

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2023.11.1.129 • 2023.11.1.160
wydana 73 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 132 dni temu
Beta
2024.200.0.499 • 2024.200.0.516
wydana  5 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
Shoutbox
gnysek (14:47, 26.02.24)
Na Discordzie też był :) Warto tam zaglądać :)
S
Sutikku (23:23, 23.02.24)
powiedziałbym, że może jakiś gigantyczny czerwony baner by się przydał, ale obawiam się, że mógł taki być, a ja go nie widziałęm
S
Sutikku (23:22, 23.02.24)
uwierzcie mi, że wchodzę na gmclan naprawdę bardzo często, ale jakoś tej ligi nie zauważyłem :(
I am Lord (12:01, 23.02.24)
Kurde kolejna tura mnie omineła 🙈
gnysek (10:49, 20.02.24)
Ja czekam na pluginy do IDE, czego YYG nie zrobi, zrobimy sami.
Adriann (11:50, 16.02.24)
Ciekawe jak go przerobią, osobiście liczę na jakąś większą rewolucję a nie tylko usprawnienie bo narazie jest jak jest :d
gnysek (10:32, 08.02.24)
Edytor roomów ma swoje minusy. Ale ma być tworzony nowy wkrótce, chociaż pewnie 6-12 miesięcy zanim trafi do wersji stabilnej jak nic.
p
pablo1517 (08:40, 07.02.24)
No ja odkąd zacząłem w ue4 pracować to niestety z GMLem dawno nie obcowalem
exp (20:13, 30.01.24)
@pablo1517 ja przerzuciłem się z klasycznego GM na Studio cztery lata temu, więc przeskok trochę mniejszy, ale generalnie idea dużo się nie zmieniła. jest trochę upierdliwości i niepotrzebnych według mnie zmian, ale też duże usprawnienia (edytor roomów to raj na ziemi w porównaniu z tym oryginalnym)
Adriann (18:59, 28.01.24)
Takk..strasznie są upierdliwe :D
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?