Menu z użyciem surfaces

Przykład pokazujący, w jaki sposób można zrobić proste i ciekawe menu do gry, korzystając z surfaces.

Autor: Dark Maximal

Rozmiar
433 KB
Autor
Dark Maximal
Ocena
7/10
12 głosy
Komentarze
Komentarze (łącznie 7):
Cekol (Sob., 31 Mar. 07, 17:07)
#1

Takie to śmieszne i dziwne.

gnysek (Sob., 31 Mar. 07, 18:26)
#2

moim zdaniem bez sensu, po co dokoła robić ?

guXio (Sob., 31 Mar. 07, 19:08)
#3

Ładne, ale raczej nie potrzebne... Daje czwórkę :]

Dark Maximal (Sob., 31 Mar. 07, 19:30)
#4

gnysek: ten przykład ma raczej na celu pokazanie zasady działania surfaces. Wątpię, by ktoś wykorzystał go w grze ;p

1
123el (Sob., 31 Mar. 07, 22:38)
#5

Dziwne to to (mi się nie przyda...)...

Godi (Nie., 01 Kwi. 07, 20:37)
#6

przyda sie kiedyś dziex

A ja nie na temat skąd można się uczyć języka c++

Matthew_Kane (Wto., 03 Kwi. 07, 13:53)
#7

z tutoriali

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.1.152 • 2024.4.1.202
wydana  3 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 221 dni temu
Beta
2024.600.0.560 • 2024.600.0.577
wydana  wczoraj
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
Shoutbox
gnysek (10:09, 21.05.24)
Ale z jakimi błędami...
I am Lord (09:52, 20.05.24)
o piszą o nas 😁
Chell (11:15, 17.05.24)
nareszcie będzie można zaimplementować padający śnieg w gierce
gnysek (18:33, 16.05.24)
JS zmierza do GM xD
I am Lord (16:29, 05.05.24)
Czaję
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?