View angle move

Obrót view o 360 stopni, gdy obraca się bohater.

Autor: Pieter6

Rozmiar
4 KB
Autor
Pieter6
Ocena
4/10
3 głosy
Komentarze
Komentarze (łącznie 9):
Matthew_Kane (Pon., 18 Wrz. 06, 20:15)
#1

Przykład nie jest taki skomplikowany i trudny, ale mus to mus.

p
pablo1517 (Wto., 19 Wrz. 06, 00:20)
#2

to juz ciekawsze, ale kazdy troche bardziej obeznany sam takie cos wymysli :P

BP Ultimate (Wto., 19 Wrz. 06, 06:52)
#3

Po nazwie wnioskuję, że autor użył tutaj bardzo krótkiego kodu :) .
image_angle=direction;
view_angle[0]=direction;
Zgadłem :] ?

P
XavieR (śro., 20 Wrz. 06, 16:11)
#4

tak :P

TOM_PC (Pią., 10 Lis. 06, 13:37)
#5

Nie wiem dlaczego, ale przy obróconym ekranie ekran gry się trzęsie.

propaganja (Pią., 10 Lis. 06, 15:48)
#6

z tym dodaniem do creditsów w tym przykładzie to jakaś paranoja, przecież to jedna funkcja!
To tak jak ja bym sobie zaklepał funkcje image_alpha i każdy kto używa musi mnie wpisać :(

Tymon (Pią., 10 Lis. 06, 16:08)
#7

Heh, tutaj akurat masz rację ale przy przykładzie nad którym siedzi się 2-3 dni? To i tak dość skromna "zapłata" za włożony wysiłek.

propaganja (Sob., 11 Lis. 06, 11:49)
#8

nie no chodzi mi tylko o takie proste przykłady. Przy ambitniejszych przykładach - prosze bardzo, jeśli bym skorzystał to z czystym sumieniem dodaje do creditsów.

K
Kamil_Wit (Nie., 12 Lis. 06, 21:04)
#9

jak za taki przykład chce aby go dodać do creditsów to ja zrobie przykład creditsów. xd

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.1.152 • 2024.4.1.202
wydana 8 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 226 dni temu
Beta
2024.600.0.562 • 2024.600.0.580
wydana  dziś
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
2 użytkowników aktywnych:
gości: 1, userów: 1
 Adriann
(~ostatnie 15 minut)
Discord
50 użytkowników online na discordzie:
Gameduro, Kysiu, s..., Alice, Nitro Slav, Carl-bot, skorydośpiewu, p..., Voytec, krzychu, Grela, Wielki Druid, Add92, TobiasM (Morgo), Kowu, Kuzyn, HappyOrange, fervi, DungeonFairy🧚, 21Lancz, Sevitaus, r..., antek, LadyLush, lethian, chleb, MKP (GEM), Moldis, Arrekin, yazaa, Domeen0, Dyno, 🆅🅸🆃🅾74🅼, Deusald, ZYGZAK, 𝕳𝖚𝖌𝖔 𝕲𝖔𝖓𝖝𝖆𝖑𝖊𝖝, LeD, bagno, Tidżi, g..., Sporek, l..., Alkapivo, Jayu, m..., 🧁Cupcake🧁, Krzysiek1250, Shockah, exigo, xVANiLL
Shoutbox
Wojo (03:18, 30.05.24)
gmclan wiecznie żywy
gnysek (10:09, 21.05.24)
Ale z jakimi błędami...
I am Lord (09:52, 20.05.24)
o piszą o nas 😁
Chell (11:15, 17.05.24)
nareszcie będzie można zaimplementować padający śnieg w gierce
gnysek (18:33, 16.05.24)
JS zmierza do GM xD
I am Lord (16:29, 05.05.24)
Czaję
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?