Pole formularza (DLL)

Za pomocą specjalnego DLL możemy do gry wprowadzić pole formularza, rodem z przeglądarki internetowej.

Autor: Pieter6

Rozmiar
159 KB
Autor
Pieter6
Ocena
8/10
4 głosy
Komentarze
Komentarze (łącznie 16, wyświetlam 1 - 15):
Shylios (Wto., 19 Wrz. 06, 15:04)
#1

jak to zaMOCOWAC?

P
Patrysław (Beaver Interactive) (Wto., 19 Wrz. 06, 17:48)
#2

Użyj mocy, Luke. :]

P
PaveleK (Nie., 15 Paź. 06, 13:48)
#3

odpowiedz sensownie bo tez chcial bym wiedziec :D :D :D

Tymon (Nie., 15 Paź. 06, 14:11)
#4

Masz przykład. Pieter, w którym Delphi pisałeś?

Matthew_Kane (Nie., 15 Paź. 06, 16:46)
#5

w 7 pewnie lub w tym najnowszym Borland cośtam

Tymon (Nie., 15 Paź. 06, 19:47)
#6

....
Ty się nazywasz Pieter? :] Ja akurat dalej kożystam z 6.

P
Pieter6 (Pią., 27 Paź. 06, 10:33)
#7

Matthew ma racje. Pisałem w d7 personal :P

Issen (Nie., 22 Kwi. 07, 12:26)
#8

Nie działa pod GM 7.0?

Tymon (Nie., 22 Kwi. 07, 12:35)
#9

Sprawdź.

Issen (Nie., 22 Kwi. 07, 13:01)
#10

Sprawdziłem. Nie działa :P

Tymon (Nie., 22 Kwi. 07, 13:12)
#11

I wszystko jasne. =)

Ranmus (Nie., 22 Kwi. 07, 17:01)
#12

Potwierdzam, w GM7 nie działa.

Tymon (Nie., 22 Kwi. 07, 17:05)
#13

W sumie to się nie dziwię, MO przebudował przecież system rozszerzeń. Trzeba by się zapoznać.

spyro (Nie., 22 Kwi. 07, 17:10)
#14

Przepisać bibliotekę w edytorze nie łaska?
:P

Tymon (Nie., 22 Kwi. 07, 17:13)
#15

Co ty wymyślasz? o_O.

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2023.8.1.102 • 2023.8.1.148
wydana 14 dni temu
LTS
2022.0.1.31 • 2022.0.1.30
wydana 169 dni temu
Beta
2023.800.0.406 • 2023.800.0.429
wydana 30 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
17 użytkowników online na discordzie:
ACCESS_ViOLATiON, MKP, Carl-bot, PolTomski, DungeonFairy, SuperEnduro, TobiasM (Morgo), fervi, Alkapivo, Moldis, LadyLush, Adriann, bagno, Tidżi, Dyno, SzymonKe, moeglich
Shoutbox
gnysek (14:59, 28.09.23)
Poszedł dziś update strony :)
Adriann (21:06, 14.08.23)
Jest..hoho:D
Adriann (21:04, 14.08.23)
Nie znam tego, poszukam. Nie mówisz mam nadzieję o tej podmiance wewnątrz skryptu?
gnysek (10:38, 14.08.23)
Przecież jest: Search & Replace. Do tego nazwy skryptów i zasobów akurat Feather podmienia praktycznie bez problemów.
Adriann (14:39, 12.08.23)
Przydałaby się opcja do globalnej zmiany nazwy zmiennejobiektu we wszystkich skryptach i obiektach :D Tak to jest dość ciężko zabrać się za sprzątanie
SimianVirus7 (10:39, 12.08.23)
To nie burdel, to nieład artystyczny
exp (00:35, 12.08.23)
Feather nie zrozumiał, że burdel jest elementarną częścią mojego projektu
exp (00:34, 12.08.23)
Miałem to samo, nie tyle otworzyłem stary projekt, co w końcu ściągnąłem aktualizację (bo olewałem ten komunikat od chyba półtora roku)
gnysek (23:48, 10.08.23)
Kolizje tilesetowe rządzą!
gnysek (20:01, 26.07.23)
zobaczycie nowy edytor kodu, powinen wskoczyć do bety w sierpniu...
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Kiedy wyjdzie GameMaker (Studio) 3.0?