YYG poinformowało dziś, że skończyło prace nad rozszerzeniem FMOD. Dzięki temu, można teraz odtwarzać aż 20 formatów audio, w stosunku do raptem 3 które obsługuje normalnie GM (wav, ogg, mp3). Do tego oferuje też różne dodatkowe efekty, czy analizę. Więcej informacji pod adresem: github.com/YoYoGames/GMEXT-FMOD/wiki
Warto dodać, że o FMOD jest darmowy, o tyle gry które osiągną sukces komercyjny mogą potrzebować licencję - szczegóły znajdziecie na: fmod.com/licensing
Linki do ciekawych stron
OMG gdybym wiedział że coś takiego ma lada dzień wejść, to bym się wstrzymał nad pracą nad moją muzyką i animacją video do niej generowaną na podstawie nut midi. Brakuje mi jeszcze analizy spektrum każdej ścieżki dźwiękowej mojej muzyki w tym co aktualnie robię. Ale już jestem na ukończeniu więc za późno na zmiany 🙈🙈
w sumie trochę dziwne, że yyg poświęcało zasoby na integrowanie jakiegoś totalnie niezależnego produktu, raczej z drugiej strony to powinno wyjść - a spod ręki yyg raczej po prostu rozszerzony i wbudowany silnik sfx
trochę od złej strony też news bo 20 formatów audio i efekty dźwiękowe to z tego co widzę totalny wierzchołek góry lodowej, to jest komercyjny, bardzo szeroko skrojony silnik audio z zewnętrznymi narzędziami do usprawniania workflow i w ogóle, więc Huder jak najbardziej możesz kontynuować prace
Najnowsze wersje GameMakera:
wydana 74 dni temu
wydana 2 dni temu
wydana 8 dni temu