Linki do ciekawych stron

Charytatywny Game Jam - PGA 2013

Twórcy gier zapraszają wszystkich chętnych na wyjątkowy Game Jam, który odbędzie się podczas Zjazdu Twórców Gier, w terminie 18-20 października w Poznaniu. Jak na Game Jam przystało, uczestnikom zapewniamy: świetną zabawę, moc kreatywności oraz mnóstwo nowych znajomości z ludźmi ze świata gier. Serdecznie zapraszamy: programistów, grafików, designerów, storytelerów oraz wszystkich innych związanych lub jeszcze niezwiązanych z GameDevem.
Oficjalne rozpoczęcie Game Jamu odbędzie się w piątek o 16:00, na małej scenie Poznań Game Arena w pawilonie 8. Wtedy ogłoszony zostanie jego temat przewodni.
W niedzielę, też o 16:00 w sali D ZTG odbędzie się oficjalne zakończenie Jamu. Uczestnicy będą mogli zaprezentować efekty swojej pracy szerokiemu gronu publiczności! Zostaną także przyznane nagrody w dwóch kategoriach: gry stworzone w 3h jam oraz gry stworzone prze cały czas trwania zjazdu.

Nasz Game Jam ma charakter charytatywny. Razem z fundacją Zagrajmy (zagrajmy.org/) oraz Ośrodkiem Szkolno-Wychowawczym dla Dzieci Niesłyszących w Poznaniu (slysze.edu.pl/), chcemy zorganizować spotkanie z grami planszowymi dla wychowanków tego ośrodka. Chcemy pokazać tym dzieciom naprawdę fascynujący świat gier planszowych, który z oczywistych względów jest dla nich trudno dostępny. Zostanie uruchomiona akcja w serwisie wspieram.to, na której każdy może wesprzeć ten szczytny cel, a w zamian dostanie od nas gry (i nie tylko) stworzone na tym Game Jamie. Biorąc udział w Jamie możesz dobrze się bawić, poznać ciekawych ludzi, stworzyć własną grę i jednocześnie pomóc potrzebującym.

Dla uczestników Game Jamu do pracy i burz mózgów będą dostępne dwie sale w Pawilonie 14. Będzie można z nich korzystać przez cały czas trwania ZTG (sobota 9:00-19:30 oraz niedziela 9:00-17:30), oferujemy dach nad głową, prąd i bezprzewodowy internet. Każdy uczestnik będzie zobligowany do stworzenia timelapsa z powstawania swojej gry i przekazanie go do organizatorów, na tej podstawie gra zostanie zakwalifikowana do odpowiedniej kategorii. Jeżeli uczestnik chce zaprezentować swoją grę oraz mieć możliwość wygrania nagrody, musi przekazać organizatorom kody źródłowe, grafiki oraz dźwięki użyte przy tworzeniu gry, które zostaną wysłane do osób wspierających akcję w serwisie wspieram.to.

Jeszcze raz serdecznie zapraszamy! Wszystkie pytania proszę kierować na charytatywny.game.jam@gmail.com.
Polubcie nas na Facebooku! facebook.com/.../603463353049874

Komentarze (łącznie 0):
Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Czas to zmienić

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2023.11.1.129 • 2023.11.1.160
wydana 69 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 128 dni temu
Beta
2024.200.0.499 • 2024.200.0.516
wydana  wczoraj
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
43 użytkownicy online na discordzie:
LadyLush❄, 🧁Cupcake🧁, DungeonFairy🧚, MKP, OdrzuconyKrakers, s..., Alice, Nitro Slav, Carl-bot, Voytec, Dominator2v, Grela, Wielki Druid, Kowu, YoungKrystian, r..., Uzjel, lethian, HappyOrange, Moldis, Arrekin, Jayu, LeD, Domeen0, Dyno, Deusald, 𝕳𝖚𝖌𝖔 𝕲𝖔𝖓𝖝𝖆𝖑𝖊𝖝, blackamul, Marco, m..., bagno, Tidżi, Mtax, g..., Alkapivo, moeglich, Nikas, Krzysiek1250, lakas, Shockah, Kandif, Cosplyfanka, xVANiLL
Shoutbox
gnysek (10:49, 20.02.24)
Ja czekam na pluginy do IDE, czego YYG nie zrobi, zrobimy sami.
Adriann (11:50, 16.02.24)
Ciekawe jak go przerobią, osobiście liczę na jakąś większą rewolucję a nie tylko usprawnienie bo narazie jest jak jest :d
gnysek (10:32, 08.02.24)
Edytor roomów ma swoje minusy. Ale ma być tworzony nowy wkrótce, chociaż pewnie 6-12 miesięcy zanim trafi do wersji stabilnej jak nic.
p
pablo1517 (08:40, 07.02.24)
No ja odkąd zacząłem w ue4 pracować to niestety z GMLem dawno nie obcowalem
exp (20:13, 30.01.24)
@pablo1517 ja przerzuciłem się z klasycznego GM na Studio cztery lata temu, więc przeskok trochę mniejszy, ale generalnie idea dużo się nie zmieniła. jest trochę upierdliwości i niepotrzebnych według mnie zmian, ale też duże usprawnienia (edytor roomów to raj na ziemi w porównaniu z tym oryginalnym)
Adriann (18:59, 28.01.24)
Takk..strasznie są upierdliwe :D
I am Lord (17:08, 28.01.24)
Mniej czasu się straci tworząc system particli z kodu od zera niż się męczyć z importem ich z edytora, 🤦‍♂️🤦‍♂️
I am Lord (16:56, 28.01.24)
Co jest nie tak z tymi particlami z IDE, masakra jakaś. Ile to trzeba kombinować żeby użyć je prosto z kodu
p
pablo1517 (17:57, 27.01.24)
Czyli GML nie dostał jakiś drastycznych zmian?
gnysek (14:47, 26.01.24)
Czy ja wiem... generalnie zamysł ten sam, tylko IDE nieco inne.
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?