Linki do ciekawych stron

Ogłoszenie parafialne

Jak pewnie wiecie (lub nie) od lutego tego roku pracowałem w YYG jako programista. Niestety, nasze wizje niektórych rzeczy trochę się różniły i w związku z tym zrezygnowałem z pracy tam - myślę, że jako użytkownicy GM / GM:Studio sami dobrze wiecie, gdzie firma nawala i nie muszę tego nawet komentować. Oczywiście ukazanie się GM:Next z polską dokumentacją i polskim tłumaczeniem GUI wciąż jest aktualną rzeczą, nie mniej z YYG od wczoraj nie jestem już zwiazany.

Komentarze (łącznie 17, wyświetlam 1 - 15):
bedziom (Nie., 05 Sie. 12, 02:35)
#1

No i coś ty narobił?

Robert Prus (Nie., 05 Sie. 12, 09:42)
#2

Po prostu gnysek chciał zrobić tak żeby GM działał za szybko a to nie leżało w interesie firmy :D

gnysek (Nie., 05 Sie. 12, 13:42)
#3

Po prostu nie chciałem pracować z ludźmi, którzy nie wiedzą jak działa SVN, czym jest dziedziczenie i parenty, że obiektów nie nazywa sie jak sie komuś podoba dodając randomowe litery (objSPLUNKENfinalFINAL00101010XXUUHhh) i że nie zostawia się w projekcie spritów i obiektów których sie jednak nie chce uzyć (a takich skasowałem z ostatniego projektu... 150). Nie bede robił darmowych nadgodzin przez to, ze ktoś kompletnie nie umie programować i nie przestrzega żadnych zasad, oraz co 5 minut mnie pyta gdzie w kodzie znajdzie to i tamto, albo jaka jest funkcja od tego i tamtego...

Tymon (Nie., 05 Sie. 12, 14:27)
#4

Ej. Weźmy sami napiszmy program do tworzenia gier, co?

P
PsichiX (Nie., 05 Sie. 12, 15:00)
#5

ja juz to robie. chce ktos dolaczyc? :D

Tymon (Nie., 05 Sie. 12, 15:28)
#6

Z tym C# to możesz spadać. :P

P
PsichiX (Nie., 05 Sie. 12, 15:49)
#7

samo IDE w .net jak najbardziej, czemu niby nie?

gnysek (Nie., 05 Sie. 12, 15:54)
#8

GM:Next też będzie mieć IDE w C#... a runnery w C++, te które obecnie już są, tylko trochę poprawione i dopieszczone.

Tymon (Nie., 05 Sie. 12, 15:55)
#9

IDE ok, ale nie runner.

P
PsichiX (Nie., 05 Sie. 12, 18:13)
#10

tymon, a kto owiedzial, ze ja niby runner w c# robie? :D

X
Black (Pon., 06 Sie. 12, 23:42)
#11

A wziąłeś coś sobie na pamiątkę z firmy? Np. długopis czy jakieś tajne projekty?:D

P
PsichiX (Wto., 07 Sie. 12, 00:09)
#12

wziął - traumę

baca (Wto., 07 Sie. 12, 16:00)
#13

kod źródłowy IDE :d

Shocker51374 (Wto., 07 Sie. 12, 21:25)
#14

@baca: Tylko po co, skoro tak badziewny jest? :P

gnysek (śro., 08 Sie. 12, 02:37)
#15

@baca: do tego dostępu nie miałem :(

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.2.0.132 • 2024.2.0.163
wydana 51 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 190 dni temu
Beta
2024.400.0.549 • 2024.400.0.567
wydana  wczoraj
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
16 użytkowników online na discordzie:
Carl-bot, p..., Wielki Druid, Kowu, LadyLush, Dyno, Deusald, 🧁Cupcake🧁, bagno, Tidżi, Sporek, l..., Alkapivo, moeglich, Cosplyfanka, TobiasM (Morgo)
Shoutbox
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Tymon (16:05, 11.04.24)
Yes. Obecny nie jest taki zły, jak zainstalowałem najnowszą stabilną to w porównaniu z tym czego używałem... 10 lat temu...? Wszystko wydaje się lepsze.
gnysek (22:48, 10.04.24)
bscotch/stitch ? Ja czekam na fixy do nowego edytora, bo wszystko wydaje się dziś lepsze od tego obecnego :D
Tymon (19:54, 10.04.24)
Hm, Stitch okazuje się całkiem dobrą alternatywą dla wbudowanego edytora
Wojo (22:16, 08.04.24)
siemano huder myślałem, że zniknąłeś całkiem z gmclanu bo na discordzie cie nie ma :D
I am Lord (00:37, 05.04.24)
O dzięki :D
gnysek (09:58, 02.04.24)
Znalazłem na podstawie jego postów: youtube.com/@Jakim_
I am Lord (20:16, 01.04.24)
Ktoś ogarnia jakie konto miał Jakim na YT?
gnysek (16:07, 29.03.24)
Nowy Edytor kodu jednak po świętach
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?