Wnioski z ankiety...

Poniżej macie link do poprzedniej ankiety ankiety, z której chciełem wyciągnąć wnioski.
Najwięcej głosów oddaliście na "Nie mam zamiaru". Ja nie będe pisał kto tam głosował, ale większość z nich to bardziej zaawansowani GM'owcy, którzy znają minusy zakładania grup.
W sumie 3 głosy oddane zostały na opcje, że grupa się rozpadła, zaś tylko jeden głos na opcje "Tak i mamy niezły wyrób", zatem mało jest dobrych grup w porównaniu do ilości ich zakładania.
Jest jeszcze opcja "Tak, wciąż istnieje, ale nie mamy wybitnych wyrobów.:", na którą oddano 2 głosy, lecz te grupy prawdopodobnie utrzymują się dlatego, ponieważ członkowie są rodziną, albo kumplami, którzy blisko mieszkają.
Podsumowując, radze tym osobom, które mają zamiar założyć grupę, żeby się jeszce raz porządnie zastanowili...

Link do ankiety

Komentarze (łącznie 4):
Marmot (Czw., 14 Paź. 04, 09:11)
#1

Dobrze gadasz BWO. Przynajmniej nie zaśmieci się grupami to forum, albo wogóle inne fora.

P
Patrysław (Beaver Interactive) (Czw., 14 Paź. 04, 09:48)
#2

Jeśli wszyscy członkowie grupy mogą się często spotykać i są bardzo zaangażowani w swoją pracę, to uważam, że stworzenie grupy w tym przypadku jest dobrym pomysłem.

Dawidsu (Beaver Interactive) (Czw., 14 Paź. 04, 10:14)
#3

Moim zdaniem grupa BI "wymusiła" (może to za mocne słowo) na nas zrobienie do końca wszystkich gier. :) Mnie samemu chyba by się nie chciało tworzyć BD do końca. :) No i pomysłów w grupie jest więcej. Jedyne, co stworzyłem sam to Bar Madness!

Dawidsu (Beaver Interactive) (Czw., 14 Paź. 04, 10:22)
#4

i jeszcze PopLib - skończyłem je tylko dlatego, że nie były zbyt złożone. :P

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2023.8.1.102 • 2023.8.1.148
wydana 13 dni temu
LTS
2022.0.1.31 • 2022.0.1.30
wydana 168 dni temu
Beta
2023.800.0.406 • 2023.800.0.429
wydana 29 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
Shoutbox
Adriann (21:06, 14.08.23)
Jest..hoho:D
Adriann (21:04, 14.08.23)
Nie znam tego, poszukam. Nie mówisz mam nadzieję o tej podmiance wewnątrz skryptu?
gnysek (10:38, 14.08.23)
Przecież jest: Search & Replace. Do tego nazwy skryptów i zasobów akurat Feather podmienia praktycznie bez problemów.
Adriann (14:39, 12.08.23)
Przydałaby się opcja do globalnej zmiany nazwy zmiennejobiektu we wszystkich skryptach i obiektach :D Tak to jest dość ciężko zabrać się za sprzątanie
SimianVirus7 (10:39, 12.08.23)
To nie burdel, to nieład artystyczny
exp (00:35, 12.08.23)
Feather nie zrozumiał, że burdel jest elementarną częścią mojego projektu
exp (00:34, 12.08.23)
Miałem to samo, nie tyle otworzyłem stary projekt, co w końcu ściągnąłem aktualizację (bo olewałem ten komunikat od chyba półtora roku)
gnysek (23:48, 10.08.23)
Kolizje tilesetowe rządzą!
gnysek (20:01, 26.07.23)
zobaczycie nowy edytor kodu, powinen wskoczyć do bety w sierpniu...
SimianVirus7 (11:24, 25.07.23)
No dokładnie :D
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Kiedy wyjdzie GameMaker (Studio) 3.0?