Jeśli zastanawiacie się czy gry w GM faktycznie mogą odnieść sukces - to macie kolejny dowód, że tak. Serious Sam: The Random Encounter który trafił do Steama jest grą stworzną właśnie w Game Makerze (i nie przepisaną do innego języka aby na Steam trafić).
Grę znajdziecie tutaj: store.steampowered.com/app/201480
Trailer zobaczycie w tym miejscu: youtube.com/watch?v=UZmLptCae1k
Nie każę wam kupować, ale warto się przyjrzeć, może ktoś z was osiągnie wkrótce podobny sukces
Linki do ciekawych stron
Co do gry to była akcja, że 3 studiom zlecili zrobić spin-offy Serious Sama, ta gra się dostała na Steama bo 1. mieli umowę, 2. to sławne studio indie, bo to ci od Super Crate Boxa.
"ludzie z Devolver Digital [twórcy Serious Sama] (...) Wynajęli więc trzy indie-ekipy, które zajęły się opracowywaniem małych, szybkich gier z Poważnym Samem w roli głównej."
Kawałek opisu z cdaction.pl , więc nawet jeśli gra została zrobiona przez jakieś indie studio, to umieszczenie na steamie zawdzięcza najpewniej poparciu dużego dewelopera.
Ja słyszałem, że gra Shockera ma być reaktywowana i trafić na steam, ciekawe czy coś z tego będzie .
Haha, TeeGee. Zastanowilbym sie na Twoim miejscu z kim gadasz. To Shocker i ja bylismy pierwszymi, ktorzy wypuszczali gre na steamie. Wiec uwierz mi, mamy z tego ogromna wiedze. VALVe odpisuje systematycznie jezeli interesuje ich projekt. Nas obslugiwala mila Pani Anna Sweet.
@g-Enjoy: skoro "wypuszczaliście" gre na Steamie to oczywiście wiecie, czy wszystkim odpisują? Śmieszne
No ale piszesz, że odpisują, jeśli projekt ich interesuje. Ja napisałem dokładnie to samo.
Natomiast to w żaden sposób nie oznacza, że odpisują każdemu. Jedno w ogóle nie wynika z drugiego i Wasze czy moje doświadczenie nie ma tu nic do rzeczy. Doświadczenie jednostki != reguła.
Nie odpisują wszystkim, co więcej nawet jeśli projekt jest dobry i się go zgłosi może trafić w próżnię i są w stanie odpisać po kilku tygodniach/miesiącach. Więc skończcie to pitolenie bo TeeGee ma rację, doświadczenie jednostki nie jest równoznaczne z regułą.
Najnowsze wersje GameMakera:
wydana 72 dni temu
wydana dziś
wydana 6 dni temu