Linki do ciekawych stron

ZTG 2011 - zdobądź budżet na swoją grę!

Zjazd Twórców Gier coraz bliżej (przypominam: 8 - 11 września), pojawia się więc coraz więcej atrakcji. Dwie z nich są szczególnie interesujące.
Pierwsza, to nagroda od firmy Nitro za przygotowanie koncepcji gry na iOS i Anroid w wysokości 2000 złotych.
Druga, to sfinansowanie gry w budżecie do 100000 złotych na PC, konsole i urządzenia mobilne dzięki firmie PlayWay.
Może warto spróbować? Na pewno warto przyjechać :)

Więcej informacji: ztg.na15.pl

Komentarze (łącznie 48, wyświetlam 46 - 60):
F
Fanotherpg (śro., 10 Sie. 11, 01:30)
#46

Jest tylko 1 zwycięzca, ale sponsor ma prawo do przydzielenia nagród dodatkowych spoza puli.

Został podany ostateczny termin zgłaszania wykładów jak i rejestracji oraz wpłacania opłat za uczestnictwo w IV Zjeździe Twórców Gier – jest to 31 sierpnia. Jednakże jak sami organizatorzy zaznaczają, im później ktoś się zgłosi tym ma mniejsze szansę na możliwość wygłoszenia prelekcji czy też otrzymania upominków, tak więc lepiej się pośpieszcie!

Co więcej organizatorzy ZTG zaangażowali się w kilka innych inicjatyw od Click Convention w Cambridge poprzez Polcon w Poznaniu do między innymi imprezy Riwerwash w Łodzi, tak więc gdziekolwiek nie będzie się działo możecie spotkać kogoś z organizatorów i dowiedzieć się osobiście wielu rzeczy na temat tego wydarzenia.

Dla przypomnienia Zjazd Twórców Gier to unikalna na skraję kraju impreza nakierowana na wszystkie osoby zainteresowane grami, a zwłaszcza ich tworzeniem. Tegoroczna edycja odbędzie się w dniach 8-11 września 2011 na terenie Wydziału Fizyki Technicznej, Informatyki i Matematyki Stosowanej Politechniki Łódzkiej. Więcej informacji znajdziecie na oficjalnej stronie zjazdu - zjazdtworcowgier.pl

Uzjel (śro., 10 Sie. 11, 11:06)
#47

Dostanę jakieś potwierdzenie na profilu, że składka jest opłacona ? Czy mam mieć nadzieję, że kasa doszła aż do zjazdu ?

F
Fanotherpg (śro., 10 Sie. 11, 23:03)
#48

Każdy dostaje potwierdzenie.

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana 16 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 214 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana 18 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
28 użytkowników online na discordzie:
Gameduro, Papaj, s..., Alice, Carl-bot, p..., Grela, Wielki Druid, Add92, Filyps, fervi, r..., Cysior, PokojowyPatrol, MKP (GEM), debil debilowski, Dyno, ZYGZAK, blackamul, LeD, bagno, Tidżi, HappyOrange, l..., 🧁Cupcake🧁, Shockah, Kandif, Cosplyfanka
Shoutbox
Chell (11:15, 17.05.24)
nareszcie będzie można zaimplementować padający śnieg w gierce
gnysek (18:33, 16.05.24)
JS zmierza do GM xD
I am Lord (16:29, 05.05.24)
Czaję
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord (17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?