Linki do ciekawych stron

OxGames Challenge 2 - wyniki

Po prawie dwóch miesiącach zmagań znamy wyniki drugiego już konkursu organizowanego przez OxGames, pod patronatem GMClanu ;)
Tematem tej edycji było przetrwanie. Uczestnicy na ukończenie swoich gier mieli około półtora miesiąca czasu.

A oto i wyniki:
Miejsce 1. Find the Oxygen - Mateusz "Baca" Bacławski (Mass Effect 2 PL)
Miejsce 2. Fatal Flight - Flipper (MAGI)
Miejsce 3. Earthquake Survival - MXQ (MAGI)

Paczkę z grami można pobrać klikając w ten link. Pełna lista gier wraz z dokładnymi ocenami są dostępne w rozwinięciu newsa.

Grafika: http://www.gmclan.org/uploader/2734/OGC_Wyniki.png

Poziom był co prawda minimalnie lepszy niż w poprzedniej edycji, jednak jak widać dalej nie było ciężko zdobyć miejsca na podium, więc mam nadzieję iż w ewentualnej następnej edycji będziemy mogli spodziewać się lepszej frekwencji :)

Komentarze (łącznie 16, wyświetlam 16 - 30):
kt1117 (Pon., 27 Gru. 10, 17:00)
#16

@Morti- słabego (orange)

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana 17 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 215 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana 19 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
13 użytkowników online na discordzie:
Papaj, Carl-bot, RogerDodg3r, Draczeq, p..., Kowu, MKP (GEM), Dyno, Deusald, Korodzik, LeD, HappyOrange, l...
Shoutbox
Chell (11:15, 17.05.24)
nareszcie będzie można zaimplementować padający śnieg w gierce
gnysek (18:33, 16.05.24)
JS zmierza do GM xD
I am Lord (16:29, 05.05.24)
Czaję
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord (17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?