Linki do ciekawych stron

GM na iPhone, gry zmierzają do siedziby Apple

Nie minęły dwa tygodnie, z iPada GM przeskoczył na iPhona. Tym razem inna gra - mini Madness Madness Madness . Zwróćcie jednak uwagę na klawisze w menu... są to guziki z wersji PSP! Otóż YYG skontaktowało się kilkoma twórcami i poprosiło o przerobienie ich gier na przenośne platformy. Produkcje mają trafić do certyfikacji Apple już wkrótce, więc prace muszą być naprawdę zaawansowane.

youtu.be/Ni-T0FiQur0

Komentarze (łącznie 25, wyświetlam 16 - 30):
sunflower (Nie., 03 Paź. 10, 15:16)
#16

Jejciu, zaczynam wątpić w moje zdolności czytania ze zrozumieniem. Otóż w przedostatnim newsie na GMClanie widzę wiadomość o tym, że gry stworzone w GMie działają na iPadzie. Dobra, to wydaje mi się również zgodne z przedostatnią wiadomością na Glogu. Teraz z kolei czytam na GMClanie, że mMm rusza na iPhonie, chociaż wzmiankę o tym urządzeniu czytałam we wspomnianej wiadomości na Glogu, zaś o ile dobrze zrozumiałam najnowszy wpis to wcale nie ogłaszali, że mMm działa na iPhonie, tylko na iPod Touchu (jak zresztą głosi tytuł filmiku na YT). Więc? Kryzys mojej zdolności czytania ze zrozumieniem, czy jednak pomyłka gnyska? ^^'

Uzjel (Nie., 03 Paź. 10, 15:58)
#17

Oprogramowanie iPoda Toucha i iPhona Toucha jest takie samo.

flipper (Nie., 03 Paź. 10, 16:05)
#18

iPhone Touch nie istnieje. Istnieje iPhone. :P

gnysek (Nie., 03 Paź. 10, 18:42)
#19

Ok, przyznam, że sam się gubię w tym sprzęcie.

TeeGee (Nie., 03 Paź. 10, 18:49)
#20

Wszystko ma ten sam system, więc różnica mała. iPod Touch to iPhone bez telefonu, iPad to z grubsza większy iPod.

L
Lechu4444 (Pon., 04 Paź. 10, 19:52)
#21

Najwidoczniej już im się znudził Sky diver :)

p
radekgd (Sob., 09 Paź. 10, 20:51)
#22

iPod Touch, iPhone i iPad mają ten sam system - iOS (najnowszy - 4.1 chyba).
Jak coś działa na iPhona to i na iPoda touch. Na iPada musi mieć obsługę HD(iPhona 4 i iToucha 4 tez powinno, bo mają retinę).
Więc jak zrobią na iPada to będzie też na pozostałe.

Korodzik (Pon., 11 Paź. 10, 10:35)
#23

A kiedy będzie GM na kalkulatory i zegarki naręczne?

P
Piedro (Pon., 11 Paź. 10, 20:55)
#24

albo na nokie 3510(i)

Roki (Wto., 12 Paź. 10, 07:39)
#25

Lepiej, zamiast robić do javy, to robic na symbiana, androidy i te inne :P

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana  2 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 200 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana  4 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
36 użytkowników online na discordzie:
Kysiu, s..., Alice, DungeonFairy🧚, Carl-bot, RogerDodg3r, Grela, SuperEnduro, 21Lancz, Kowu, Sevitaus, Radek Ignatów, r..., LadyLush, Chell, MKP (GEM), Moldis, Arrekin, Dyno, Korodzik, Morro, 𝕳𝖚𝖌𝖔 𝕲𝖔𝖓𝖝𝖆𝖑𝖊𝖝, LeD, Ulti, bagno, Tidżi, Mtax, g..., Danieo, HappyOrange, l..., d..., Nikas, Krzysiek1250, 🧁Cupcake🧁, xVANiLL
Shoutbox
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord (17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Tymon (16:05, 11.04.24)
Yes. Obecny nie jest taki zły, jak zainstalowałem najnowszą stabilną to w porównaniu z tym czego używałem... 10 lat temu...? Wszystko wydaje się lepsze.
gnysek (22:48, 10.04.24)
bscotch/stitch ? Ja czekam na fixy do nowego edytora, bo wszystko wydaje się dziś lepsze od tego obecnego :D
Tymon (19:54, 10.04.24)
Hm, Stitch okazuje się całkiem dobrą alternatywą dla wbudowanego edytora
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?