Linki do ciekawych stron

GM4MAC 7.5 Release Candidate 1

Ukazał się kandydat do wydania Game Makera 7.5 na komputery Apple, dostępny jest na stronie gm4mac.yoyogames.com.

Zostaliśmy również poinformowani, iż wyniki zawodów #5, oraz temat zawodów #6 zostaną podane pod koniec kwietnia.

Komentarze (łącznie 22, wyświetlam 16 - 30):
A
Abażur (Nie., 25 Kwi. 10, 17:58)
#16

gm na mac korzysta z SDL, bez opengl

P
PsichiX (Nie., 25 Kwi. 10, 19:12)
#17

tak, a ja jestem niepokalana dziewica. to po co na QT robia ktory posiada ulatwienia do obslugi OpenGL? i gdzie tu sens uzywania sprzetowego SDL?

A
Abażur (Nie., 25 Kwi. 10, 19:39)
#18

Skad masz informacje, ze GM korzysta z Qt? Jesli mi przedstawisz sensowne zrodlo, ze korzysta zwroce Ci honor.

A po zbadaniu zawartosci App'ka na Mac OS widze, ze korzysta z SDL, bez opengl.

P
PsichiX (Nie., 25 Kwi. 10, 19:43)
#19

a edytor? bo moze mi sie z edytorem pokaszanilo. Wiem ze to stare info o QT, nie pytalem ich czy cos zmieniali.

A
Abażur (Nie., 25 Kwi. 10, 19:51)
#20

Edytor w Lazarusie :)

P
PsichiX (Nie., 25 Kwi. 10, 19:53)
#21

No tak, ale lazarus z czego korzysta? ma jakis wlasny system UI zamiast wxwidgets/Qt/winapi/itp?

A
Abażur (Nie., 25 Kwi. 10, 19:59)
#22

"Carbon (natywny Mac OS X, C) – ukończone" wikipedia.

Możliwe, że korzysta z Qt, ale to nie ma sensu, skoro obsługuje Carbon/Cocoa.

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana  5 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 203 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana 7 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
30 użytkowników online na discordzie:
Kysiu, DungeonFairy🧚, Carl-bot, RogerDodg3r, Grela, Wielki Druid, Add92, SuperEnduro, fervi, Sevitaus, Kalor, r..., LadyLush, Skini, MKP (GEM), Pako, Domeen0, Dyno, m..., bagno, Tidżi, Mtax, g..., Sporek, HappyOrange, l..., Alkapivo, Krzysiek1250, Shockah, Kandif
Shoutbox
I am Lord (16:29, 05.05.24)
Czaję
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord (17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Tymon (16:05, 11.04.24)
Yes. Obecny nie jest taki zły, jak zainstalowałem najnowszą stabilną to w porównaniu z tym czego używałem... 10 lat temu...? Wszystko wydaje się lepsze.
gnysek (22:48, 10.04.24)
bscotch/stitch ? Ja czekam na fixy do nowego edytora, bo wszystko wydaje się dziś lepsze od tego obecnego :D
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?