Linki do ciekawych stron

Druga Beta dla Maca!

Ukazała się już druga beta GM7 na komputery MAC. Wyeliminowano w niej błędy jakie do tej pory znaleziono, a teraz trwają poszukiwania następnych. Jeżeli posiadacie MACa możecie pomóc, wysyłając zgłoszenie pod adres: applebeta@yoyogames.com - im więcej testerów, tym szybciej wersja MAC zagości w wersji finalnej. YYG nie planuje jednak wypuszczać tych samych wersji GM na obie platformy w tym samym czasie, co znaczy, że GM8 ukaże się na początku tylko na PC. Wersja MAC ma ukazać się jeszcze tego lata, a potem programiści mają zabrać się za niedoróbki w serwisie.

Komentarze (łącznie 15):
D
Dawka83 (Nie., 28 Cze. 09, 15:57)
#1

Kto mam maca przyznawać się! XD

4
47xxxxxxxx (Nie., 28 Cze. 09, 16:10)
#2

"mam" - sam się przyznałeś

TERROR DRONE (Nie., 28 Cze. 09, 20:46)
#3

ty tez to powiedziales ]:)

K
Kofel (Nie., 28 Cze. 09, 20:49)
#4

Ja mam, zaraz maila piszę

D
Dawka83 (Nie., 28 Cze. 09, 21:23)
#5

w o gule gdzie kupić maca w Polsce?

Ghost (Nie., 28 Cze. 09, 21:31)
#6

Nie, trzeba jechać do Kambodży.

Ghost (Nie., 28 Cze. 09, 21:32)
#7

Nie, nie da się kupić*

K
Kofel (Nie., 28 Cze. 09, 23:06)
#8

Właśnie sciągam. W polsce Maca łowi się w morzu.

K
Kofel (Nie., 28 Cze. 09, 23:11)
#9

Więc tak, pierwsze co rzuca się w oczy to brzydka ikonka. GUI paskudne, ale to wiem szczegół ;P
Na szybko walnąłem jednego sprita, obiekt i room, włączam a tu brzdęk błąd ze nie ma runnera, ok sciągnełem jak kazali, wrzuciłem w ten sam folder gdzie IDE i działa, gra się uruchamiała kilkanaście sekund ;P

K
Kofel (Nie., 28 Cze. 09, 23:12)
#10

Zauważyłem że w .app runnera jest (sic!) SDL!, ciekawe czy YoYo Games zmienia silnik i użyje SDL+OpenGL :)

Robert Prus (Pon., 29 Cze. 09, 06:34)
#11

Jak gm na maca będzie lepszy od wersji na pc, to się wścieknę

P
PsichiX (Pon., 29 Cze. 09, 09:10)
#12

kofel, z tego co wiem to maci nie uzywaja directxa, tylko opengl wiec sila rzeczy musi byc tam sdl + opengl i watpie aby zmieniali na to samo w wersji na PC :P to nie jest robota dla tych leni :)

gnysek (Pon., 29 Cze. 09, 11:19)
#13

Kofel - screeny :D

K
Kofel (Pon., 29 Cze. 09, 11:31)
#14

Jak wróce z pracy to zrobie :P

K
Kofel (Wto., 30 Cze. 09, 20:42)
#15

files.getdropbox.com/.../GameMaker_7_Mac.zip macie jc. tu link, jeśli ktoś chce. Ja dziś albo jutro wrzucę skreeny.

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.2.0.132 • 2024.2.0.163
wydana 41 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 180 dni temu
Beta
2024.400.0.532 • 2024.400.0.551
wydana 12 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
Shoutbox
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Tymon (16:05, 11.04.24)
Yes. Obecny nie jest taki zły, jak zainstalowałem najnowszą stabilną to w porównaniu z tym czego używałem... 10 lat temu...? Wszystko wydaje się lepsze.
gnysek (22:48, 10.04.24)
bscotch/stitch ? Ja czekam na fixy do nowego edytora, bo wszystko wydaje się dziś lepsze od tego obecnego :D
Tymon (19:54, 10.04.24)
Hm, Stitch okazuje się całkiem dobrą alternatywą dla wbudowanego edytora
Wojo (22:16, 08.04.24)
siemano huder myślałem, że zniknąłeś całkiem z gmclanu bo na discordzie cie nie ma :D
I am Lord (00:37, 05.04.24)
O dzięki :D
gnysek (09:58, 02.04.24)
Znalazłem na podstawie jego postów: youtube.com/@Jakim_
I am Lord (20:16, 01.04.24)
Ktoś ogarnia jakie konto miał Jakim na YT?
gnysek (16:07, 29.03.24)
Nowy Edytor kodu jednak po świętach
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?