Linki do ciekawych stron

Animacja Szkieletowa - przykład.

KubaGM wykonał przykład dla naszego serwisu. Ukazuje on jak wykonać dobrą animację szkieletową w grze Top Down (widok z lotu ptaka).
Kubie dziękujemy oraz jak zwykle liczymy na więcej.

LINK

Komentarze (łącznie 18, wyświetlam 1 - 15):
P
Pieter (Sob., 07 Lut. 09, 12:51)
#1

No nieźle ;p aż mi się zachciało zrobić na tym silniku grę, ale nie RPG tylko shootera ;d

E
Egzekutor (Sob., 07 Lut. 09, 22:49)
#2

No fajne to oj fajne

Ghost (Nie., 08 Lut. 09, 12:57)
#3

Trochę sztywna animacja "bicia", a tak to ujdzie ;]

P
Pieter (Nie., 08 Lut. 09, 20:59)
#4

sztywne to wiesz co ty masz??

Pablo-GM (Nie., 08 Lut. 09, 22:04)
#5

ja wiem co mam

P
Pieter (Nie., 08 Lut. 09, 22:54)
#6

KARK!

C
Ch3mical (Wto., 10 Lut. 09, 20:19)
#7

Było, wszystko już było...

C
Ch3mical (Wto., 10 Lut. 09, 20:21)
#8

A tak w ogóle, to wkurza mnie to co odpieprza mimek (bez obrazy). Tylko co dorwał się do władzy na GMC, to już wrzuca kupę niepotrzebnych artykułów (mnie przynajmniej w ogóle nie interesują) w dodatku, np. przykłady które on wrzuca na stronę główną dawno już są na forum. :(

PoxiPol (Wto., 10 Lut. 09, 20:28)
#9

Chemi, skoro taki pro jestes, zrob interesujacy przyklad na forum, przynajmniej nie bedziesz sie "opieprzal". Patrz, moze i bylo, ale to jest kilka razy lepsze wedlog mnie.

Pablo-GM (śro., 11 Lut. 09, 16:06)
#10

Wg mnie Mimek odwala kawal dobrej roboty zeby nie mowic ze jest najlepszym modem na gmc ale tak chyba jest :D

P
PsichiX (śro., 11 Lut. 09, 16:12)
#11

Tia, a reszta sie opierdziela i nic nie robi dla serwisu. Bez przesady :P

PoxiPol (śro., 11 Lut. 09, 17:19)
#12

a co ty ostatnio zrobiles dla GMC oprocz wlepiania warnow :>? Tylko sie prosze nie obraz, moz enie zauwarzylem.

P
PsichiX (śro., 11 Lut. 09, 17:24)
#13

To ze czegos nie widac to nie znaczy ze tego nie ma. A tlumaczyc sie Wam z tego co szykuje nie musze

PoxiPol (śro., 11 Lut. 09, 17:32)
#14

Spoko, ale jak na razie Mimek zrobil naj wiecej :)

Mimek (śro., 11 Lut. 09, 20:44)
#15

Nie... Praktycznie nic nie zrobiłem...

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2023.11.1.129 • 2023.11.1.160
wydana 69 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 128 dni temu
Beta
2024.200.0.499 • 2024.200.0.516
wydana  wczoraj
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
3 użytkowników aktywnych:
gości: 1, userów: 2
 pk100,  Adriann
(~ostatnie 15 minut)
Discord
44 użytkownicy online na discordzie:
LadyLush❄, 🧁Cupcake🧁, DungeonFairy🧚, MKP, s..., Alice, Nitro Slav, Carl-bot, Voytec, Wielki Druid, Add92, Kowu, Kuzyn, YoungKrystian, Radek Ignatów, PhysX ᴺⱽᴵᴰᴵᴬ, r..., lethian, HappyOrange, Moldis, Arrekin, MagnusArias, LeD, yazaa, Domeen0, Dyno, Deusald, Korodzik, 𝕳𝖚𝖌𝖔 𝕲𝖔𝖓𝖝𝖆𝖑𝖊𝖝, blackamul, Marco, m..., bagno, Tidżi, Mtax, g..., Alkapivo, moeglich, Nikas, Krzysiek1250, Shockah, Kandif, Cosplyfanka, xVANiLL
Shoutbox
gnysek (10:49, 20.02.24)
Ja czekam na pluginy do IDE, czego YYG nie zrobi, zrobimy sami.
Adriann (11:50, 16.02.24)
Ciekawe jak go przerobią, osobiście liczę na jakąś większą rewolucję a nie tylko usprawnienie bo narazie jest jak jest :d
gnysek (10:32, 08.02.24)
Edytor roomów ma swoje minusy. Ale ma być tworzony nowy wkrótce, chociaż pewnie 6-12 miesięcy zanim trafi do wersji stabilnej jak nic.
p
pablo1517 (08:40, 07.02.24)
No ja odkąd zacząłem w ue4 pracować to niestety z GMLem dawno nie obcowalem
exp (20:13, 30.01.24)
@pablo1517 ja przerzuciłem się z klasycznego GM na Studio cztery lata temu, więc przeskok trochę mniejszy, ale generalnie idea dużo się nie zmieniła. jest trochę upierdliwości i niepotrzebnych według mnie zmian, ale też duże usprawnienia (edytor roomów to raj na ziemi w porównaniu z tym oryginalnym)
Adriann (18:59, 28.01.24)
Takk..strasznie są upierdliwe :D
I am Lord (17:08, 28.01.24)
Mniej czasu się straci tworząc system particli z kodu od zera niż się męczyć z importem ich z edytora, 🤦‍♂️🤦‍♂️
I am Lord (16:56, 28.01.24)
Co jest nie tak z tymi particlami z IDE, masakra jakaś. Ile to trzeba kombinować żeby użyć je prosto z kodu
p
pablo1517 (17:57, 27.01.24)
Czyli GML nie dostał jakiś drastycznych zmian?
gnysek (14:47, 26.01.24)
Czy ja wiem... generalnie zamysł ten sam, tylko IDE nieco inne.
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?