Linki do ciekawych stron

Marcowe wieści z YYG

Kolejna porcji wiadomości od Sandy'ego z YoYoGames.
Pierwsza dobra jest taka, że pod koniec kwietnia dostaniemy betę Game Makera na platformę Mac. Możliwe też, że pojawi się wersja Game Makera na iPhone. Co ciekawe, iPhone używa podobno OpenGL... czyżby zmiana w silniku GM i właśnie stąd plotki o wersji na Linuxy ?
Poza tym zwiększono na YYG limit PW do 100, a w ciągu następnych 2 tygodni szykuje się przeniesienie na nowy serwer. W późniejszym czasie, można się też spodziewać poprawek na stronie - jakich - jak zwykle nie podano.
I na koniec przypomnienie, że zbliża się koniec konkursu o starożytnych cywilizacjach, który kończy się 27 kwietnia.

UPDATE A jednak, po mojej kolejnej prośbie Sandy puścił parę z ust. Nowa wersja Game Makera ze zmienionym sposobem wczytywania zasobów. Poprawki możemy spodziewać się w połowie maja.

Komentarze (łącznie 36, wyświetlam 1 - 15):
Jaklub (Nie., 30 Mar. 08, 10:20)
#1

iPhone? Już wiem, jaki telefon kupię za rok. ;p

S
Snake (Nie., 30 Mar. 08, 10:57)
#2

"Kolejna porcji wiadomości od Sandy'ego z YoYoGames.
Pierwsza dobra jest taka, że pod koniec kwietnia dostaniemy betę Game Makera na platformę Mac."
E, tam.
"Możliwe też, że pojawi się wersja Game Makera na iPhone."
O, to już ciekawe :)
"Poza tym zwiększono na YYG limit PW do 100"
Whoah !
"a w ciągu następnych 2 tygodni szykuje się przeniesienie na nowy serwer."
No, w końcu... cały czas jakieś błędy miałem na YYG. :P
"W późniejszym czasie, można się też spodziewać poprawek na stronie - jakich - jak zwykle nie podano."
Niech się lepiej wezmą za GM7.1 a nie za zwiększanie limitu prywatnych widomości :D

Matthew (Nie., 30 Mar. 08, 11:00)
#3

E tam... Niech przyspieszą GMa to będzie git!

H
Harvester (Nie., 30 Mar. 08, 11:18)
#4

Niech lepiej zniszczą ten 'złom' =D

micemincer (Nie., 30 Mar. 08, 12:01)
#5

kto z was uzywa maca? i bedzie gma a nim uzywac?

David Dark (Nie., 30 Mar. 08, 12:01)
#6

hmm mozna robic gry pod iPhone'a? o_0

chyba czas sprzedac PSP i kupic iP

gnysek (Nie., 30 Mar. 08, 13:55)
#7

@micemincer: wersja na MACa to już niewielki krok do wersji na Linuxa.

w
warcrawt (Nie., 30 Mar. 08, 16:27)
#8

Super wieści, ale jeśli będzie GM na iPhona to ciekawe czy będzie można na komórke mieć ? Albo PSP i PS2 lub 3. Czekam na kolejne wieści.

dziadekkleofas (Nie., 30 Mar. 08, 16:40)
#9

warcraft, robienie gier na komórki wiąże się z tworzeniem oddzielnej wersji "odpalacza" do każdego modelu. Nawet java nic a nic nie pomoże. :>

HuderLord (Nie., 30 Mar. 08, 17:27)
#10

lol nigdy bym nie pomyślał że iphony maja openGLa lol nadal jestem w szoku Oo_oO. W ogóle co to za dziwny pomysł robić GM na telefony skoro na kompach muli xD

Jaklub (Nie., 30 Mar. 08, 18:50)
#11

Warcraft: Podobno prędzej do Nintendo DS niż do "plesteszynów". PSP ma straszne zabezpieczenia do homebrew, DS - żadnych.

gnysek (Nie., 30 Mar. 08, 19:44)
#12

Poza tym, na DS game maker bardziej by pasował. Ze względu na gry 2d, a i dwa ekrany = dwa viewy :)

w
warcrawt (Pon., 31 Mar. 08, 07:54)
#13

No dobra na konsole PSP i PS2 czy 3 to raczej zły pomysł, ale na telefony by mogło być fajnie, przecież większość gier na komórki i tak nie działa na wszystkich modelach.

Nikas (Pon., 31 Mar. 08, 11:13)
#14

O NIE!!! KACZ DE KLAŁN OPANUJE LINUXY<IPHONY.... aaaaa ;(

Y
Yoda (Pon., 31 Mar. 08, 17:07)
#15

proźba? x_X omg

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2023.8.1.102 • 2023.8.1.148
wydana 14 dni temu
LTS
2022.0.1.31 • 2022.0.1.30
wydana 169 dni temu
Beta
2023.800.0.406 • 2023.800.0.429
wydana 30 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
Shoutbox
gnysek (14:59, 28.09.23)
Poszedł dziś update strony :)
Adriann (21:06, 14.08.23)
Jest..hoho:D
Adriann (21:04, 14.08.23)
Nie znam tego, poszukam. Nie mówisz mam nadzieję o tej podmiance wewnątrz skryptu?
gnysek (10:38, 14.08.23)
Przecież jest: Search & Replace. Do tego nazwy skryptów i zasobów akurat Feather podmienia praktycznie bez problemów.
Adriann (14:39, 12.08.23)
Przydałaby się opcja do globalnej zmiany nazwy zmiennejobiektu we wszystkich skryptach i obiektach :D Tak to jest dość ciężko zabrać się za sprzątanie
SimianVirus7 (10:39, 12.08.23)
To nie burdel, to nieład artystyczny
exp (00:35, 12.08.23)
Feather nie zrozumiał, że burdel jest elementarną częścią mojego projektu
exp (00:34, 12.08.23)
Miałem to samo, nie tyle otworzyłem stary projekt, co w końcu ściągnąłem aktualizację (bo olewałem ten komunikat od chyba półtora roku)
gnysek (23:48, 10.08.23)
Kolizje tilesetowe rządzą!
gnysek (20:01, 26.07.23)
zobaczycie nowy edytor kodu, powinen wskoczyć do bety w sierpniu...
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Kiedy wyjdzie GameMaker (Studio) 3.0?