Zrób grę i zgarnij 1000 dolarów w konkursie YoYo Games !!!
Wystarczy stworzyć w Game Makerze (Lite lub Pro) grę której tematem jest zima. Gry oceniane będą przez użytkowników - a końcowe zdanie ma ekipa YoYo Games i oczywiście sam Big Boss, czyli prof. Mark Overmars.
Liczy się kreatywność, oryginalność, estetyka i grywalność. Najlepsza produkcja zgarnie 1000 dolarów, druga 500 $ a trzecia 250 zielonych. Mam nadzieję, że jakieś polskie gry staną na podium, bo jest o co powalczyć!
Gry należy zgłaszać do północy 23 grudnia 2007.
[URL=yoyogames.com/gamemaker/competition01]Więcej informacji w j. ang., oraz regulamin konkursu[/URL]
[URL=yoyogames.com/browse?tag=competition01]Gry zgłoszone do tej pory na konkurs[/URL]
Powodzenia !!!
Linki do ciekawych stron
Borek, w zasadzie po części się z Tobą zgadzam - zresztą może za ostro/niejasno pojechałem. Już piszę o co dokładnie mi chodzi:
Powiem szczerze, że ja nawet tej godziny dziennie bym nie miał. Codziennie pracuję do późna jako designer, do domu wracam przez 2 godziny i mam jeszcze studia + dwa własne projekty. Dodatkowa godzina więcej przy PC to dla mnie jak wyrok . Weź pod uwagę, że ta kasa nie była by zła, gdyby była gwarantowana - ale to jest nagroda - nie masz pewności, że ją dostaniesz. W zasadzie masz małe szanse. Nagroda powinna naprawdę motywować. Szczerze mówiąc, choć szejkiem nie jestem, niewiele mniej dostałem za ten dzień z MAGI za darmo, a sporo więcej dostaję miesięcznej pensji w pracy. Czas, żeby coś klecić w wolnym czasie za niepewne i nieduże pieniądze mają w zasadzie tylko amatorzy (żeby odejść od tych "dzieciaków"). Profesjonaliści, nawet w Polsce, zarabiają wiecej niż cała ta nagroda. A weź pod uwagę, że konkurs jest ogólnoświatowy, a dla dorosłych twórców gier z USA czy UK te 1000$ jest śmieszne.
I wracamy do tego o co chodziło mi na starcie - konkurs jest super. Dla amatorów robienia gierek to wielka gratka - szansa, żeby zaistnieć i zarobić jakąś kasę. Dla mnie bomba i bardzo się cieszę, że jest taka inicjatywa. Ale uważam po prostu, że fajnie by było gdyby YoYo szarpnęło się na taki konkurs, który mógłby GMem zainteresować bardziej poważnych indie. Jak na razie nie widziałem o nim nawet wzmianki na profesjonalnych stronkach - ludzie, którzy robią gry "na serio" nie oderwą się od roboty dla niepewnego tysiaka mało ostatnio wartych dolców.
Oczywiście że ma i to za darmo. Już nie pamiętasz kto zgarnął kluczyki w 4 edycji gmclanowego konkursu, w którym notabene Ty także startowałeś? W sumie 5 rok witryny powinien zostać uczczony kolejnym konkursem, lecz aktualnie mam przyblokowanego paypala, więc trzeba to będzie odłożyć troszkę w czasie.
Wiem, wiem, ale PsichiX się mnie pytał jakiego mam GM-a, bo gdy mi się pokazał błąd w Super Tusku to mówił mi, jaka to wersja GM'a.
A więc sądzę, że nie skonwertował klucza, albo jest nieomylny i nie pokazał mu się komunikat o błędzie
tak sie sklada ze mam i skonwertowany, ale na co mi, skoro kompa do pracy mam w domu, a gdzie indziej z neta korzystam?
pixeljoint.com/pixelart/26854.htm
Przeczytajcie opis.
Najnowsze wersje GameMakera:
wydana 74 dni temu
wydana 2 dni temu
wydana 8 dni temu