Linki do ciekawych stron

Czystki w uploaderze

Dziś umożliwiłem redaktorom kasowanie plików jaki i całych katalogów wybranego użytkownika, dlatego też pojawia się prośba: jeśli któryś z redaktorów ma chwilę wolnego niech weźmie się za przeglądanie uploadera i ewentualnie skasuje to co nie jest potrzebne. Miłej zabawy. =)

Pojawiła się też aktualizacja regulaminu dotycząca samego uploadera. Prosił bym o zapoznanie się z jej treścią.

Pojawiły się też drobne zmiany na forum, ale naprawdę drobne - nawet nie zauważycie! =]

Komentarze (łącznie 33, wyświetlam 1 - 15):
k
kryniak (Wto., 24 Kwi. 07, 19:10)
#1

Ja proponuję zacząć od Elvisa.

Black (Wto., 24 Kwi. 07, 19:14)
#2

On tam trzyma kilka tych samych plików, tylko pod losową nazwą. :P

Tymon (Wto., 24 Kwi. 07, 19:26)
#3

I tak już 200MB się zwolniło na serwerze. =P

spyro (Wto., 24 Kwi. 07, 19:27)
#4

Tylko nie czyśćcie bigsharka bo fajne rzeczy tam są :P

Marek Siemaszko (Wto., 24 Kwi. 07, 19:28)
#5

hihi dobry pomysł. Elvis pierwszy xD proponuje jeszcze poinformować kogoś co zostało mu skasowane :P

S
Supavader (Wto., 24 Kwi. 07, 20:15)
#6

Czyskti? wow, to jakieś nowe słowo w Polskim języku! xD

K
Kamilek (Wto., 24 Kwi. 07, 20:19)
#7

Ej jak klikam teraz na Uploader to pelno errorow sie pojaiwa :O

Tymon (Wto., 24 Kwi. 07, 20:30)
#8

Wcale mi nie pomagacie.

Cekol (Wto., 24 Kwi. 07, 20:40)
#9

"Czyskti " xD
A mi nic nie ubyło! Ha! ,i niech tak zostanie... :P

guXio (Wto., 24 Kwi. 07, 20:46)
#10

Nie róbcie nam tego!!!!! NIE!!!!

:P

propaganja (Wto., 24 Kwi. 07, 20:53)
#11

u mnie pustki nie za bardzo jest co kasowac, no moze 2 sredniawe przyklady ;p

Tymon (Wto., 24 Kwi. 07, 20:54)
#12

Wywaliłem ze 2 keygeny. Nie wiem czy coś jeszcze jest. =P

guXio (Wto., 24 Kwi. 07, 20:59)
#13

poszukaj u mnie xD

Tymon (Wto., 24 Kwi. 07, 21:14)
#14

Chcesz to masz.

guXio (Wto., 24 Kwi. 07, 21:21)
#15

Ej no, co ty mi uploadera skasowałeś?

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2023.11.1.129 • 2023.11.1.160
wydana 69 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 128 dni temu
Beta
2024.200.0.499 • 2024.200.0.516
wydana  wczoraj
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
3 użytkowników aktywnych:
gości: 1, userów: 2
 pk100,  Adriann
(~ostatnie 15 minut)
Discord
44 użytkownicy online na discordzie:
LadyLush❄, 🧁Cupcake🧁, DungeonFairy🧚, MKP, s..., Alice, Nitro Slav, Carl-bot, Voytec, Wielki Druid, Add92, Kowu, Kuzyn, YoungKrystian, Radek Ignatów, PhysX ᴺⱽᴵᴰᴵᴬ, r..., lethian, HappyOrange, Moldis, Arrekin, MagnusArias, LeD, yazaa, Domeen0, Dyno, Deusald, Korodzik, 𝕳𝖚𝖌𝖔 𝕲𝖔𝖓𝖝𝖆𝖑𝖊𝖝, blackamul, Marco, m..., bagno, Tidżi, Mtax, g..., Alkapivo, moeglich, Nikas, Krzysiek1250, Shockah, Kandif, Cosplyfanka, xVANiLL
Shoutbox
gnysek (10:49, 20.02.24)
Ja czekam na pluginy do IDE, czego YYG nie zrobi, zrobimy sami.
Adriann (11:50, 16.02.24)
Ciekawe jak go przerobią, osobiście liczę na jakąś większą rewolucję a nie tylko usprawnienie bo narazie jest jak jest :d
gnysek (10:32, 08.02.24)
Edytor roomów ma swoje minusy. Ale ma być tworzony nowy wkrótce, chociaż pewnie 6-12 miesięcy zanim trafi do wersji stabilnej jak nic.
p
pablo1517 (08:40, 07.02.24)
No ja odkąd zacząłem w ue4 pracować to niestety z GMLem dawno nie obcowalem
exp (20:13, 30.01.24)
@pablo1517 ja przerzuciłem się z klasycznego GM na Studio cztery lata temu, więc przeskok trochę mniejszy, ale generalnie idea dużo się nie zmieniła. jest trochę upierdliwości i niepotrzebnych według mnie zmian, ale też duże usprawnienia (edytor roomów to raj na ziemi w porównaniu z tym oryginalnym)
Adriann (18:59, 28.01.24)
Takk..strasznie są upierdliwe :D
I am Lord (17:08, 28.01.24)
Mniej czasu się straci tworząc system particli z kodu od zera niż się męczyć z importem ich z edytora, 🤦‍♂️🤦‍♂️
I am Lord (16:56, 28.01.24)
Co jest nie tak z tymi particlami z IDE, masakra jakaś. Ile to trzeba kombinować żeby użyć je prosto z kodu
p
pablo1517 (17:57, 27.01.24)
Czyli GML nie dostał jakiś drastycznych zmian?
gnysek (14:47, 26.01.24)
Czy ja wiem... generalnie zamysł ten sam, tylko IDE nieco inne.
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?