Linki do ciekawych stron

Nowy zniszczalny teren

Z racji iż poprzednia wersja jest strasznie wielką kobyłą, pochłaniającą całą masę pamięci oraz pod lekkim natchnieniem Ligi 24 zmusiłem się do napisania nowej wersji przykładu ze zniszczalnym terenem.

Ta wersja pracuje na zwykłych spritach, usuwa niepotrzebne obiekty/sprity i nie wymaga tak masywnych zasobów pamięci, choć od razu widać ubytki w wydajności (mniejszy FPS) gry przy większych ilościach obiektów - jednak myślący użytkowini i z tym problemem sobie poradzi. =)

Ściągnąć można ją tutaj.

Komentarze (łącznie 8):
guXio (Pią., 09 Mar. 07, 17:55)
#1

Pierwszy!!!!!!!!!!!!!

Fajny, przyda się :)

Tymon (Pią., 09 Mar. 07, 18:02)
#2

Robicie z tego wyścigi. Iście zawaliście. Ściągną ktoś to to w ogóle?

m
miki77 (Pią., 09 Mar. 07, 18:32)
#3

Pobrałem i przyznam że takie średnie. Chyba pierwsza część była lepsza...

P
Pieter (Pią., 09 Mar. 07, 18:32)
#4

nom ja ;] bardzo dobry przykład :P

Tymon (Sob., 10 Mar. 07, 11:01)
#5

To sprawdźcie, jak będzie działać w wielkości 1000x1000 pierwsza wersja i druga wersja. =3

Black (Sob., 10 Mar. 07, 11:29)
#6

Tymon:
>> Robicie z tego wyścigi. Iście zawaliście. Ściągną ktoś to to w ogóle?
Ciesz się, że w komentarzach. Elvis ścigał się w zwykłych tematach ^^

Matthew_Kane (Sob., 10 Mar. 07, 11:45)
#7

Ja ściągnąłem, ale nie wiem czy to... Z twojego uploada plik zniszczalny_teren2 czy jaokś tak... Nawet fajne...

Tymon (Sob., 10 Mar. 07, 13:21)
#8

Tak, to to samo... no prawie, doszło kilka poprawek.

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2023.8.1.102 • 2023.8.1.148
wydana 14 dni temu
LTS
2022.0.1.31 • 2022.0.1.30
wydana 169 dni temu
Beta
2023.800.0.406 • 2023.800.0.429
wydana 30 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
2 użytkowników aktywnych:
gości: 1, userów: 1
 Adriann
(~ostatnie 15 minut)
Discord
Shoutbox
gnysek (14:59, 28.09.23)
Poszedł dziś update strony :)
Adriann (21:06, 14.08.23)
Jest..hoho:D
Adriann (21:04, 14.08.23)
Nie znam tego, poszukam. Nie mówisz mam nadzieję o tej podmiance wewnątrz skryptu?
gnysek (10:38, 14.08.23)
Przecież jest: Search & Replace. Do tego nazwy skryptów i zasobów akurat Feather podmienia praktycznie bez problemów.
Adriann (14:39, 12.08.23)
Przydałaby się opcja do globalnej zmiany nazwy zmiennejobiektu we wszystkich skryptach i obiektach :D Tak to jest dość ciężko zabrać się za sprzątanie
SimianVirus7 (10:39, 12.08.23)
To nie burdel, to nieład artystyczny
exp (00:35, 12.08.23)
Feather nie zrozumiał, że burdel jest elementarną częścią mojego projektu
exp (00:34, 12.08.23)
Miałem to samo, nie tyle otworzyłem stary projekt, co w końcu ściągnąłem aktualizację (bo olewałem ten komunikat od chyba półtora roku)
gnysek (23:48, 10.08.23)
Kolizje tilesetowe rządzą!
gnysek (20:01, 26.07.23)
zobaczycie nowy edytor kodu, powinen wskoczyć do bety w sierpniu...
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Kiedy wyjdzie GameMaker (Studio) 3.0?