Tura #50: Skoki narciarskie

Opis zasad i tematu rundy:
Naszym skoczkom nie poszło zbyt dobrze, więc zrekompensujmy to sobie dobrymi grami! Od razu zaznaczam, że nie jest narzucony żaden konkretny gatunek (żebyście mi nie jęczeli, że ciężko jest zrobić dobrą fizykę skoku...). Może być symulator, ale również menadżer, platformówka, RTS (hm... =)), co tylko chcecie. Ważne, żeby na temat.
Data rozpoczęcia
13.12.2008 22:05
Data zakończenia
14.12.2008 22:05
Czas trwania
24h
Status
Tura zakończona.
Lista zgłoszeń i wyniki:
Miejsce Nazwa gry Autor Głosów Data oddania
#1
AdamMalyszCreazy
+3 pkt. do rankingu
I am Lord 15 osób 14.12.2008 20:25 (po ~22h)
#2
malysh revenge
+2 pkt. do rankingu
copoconaco 12 osoby 14.12.2008 21:25 (po ~23h)
#3
TwójSkoczek 08
+1 pkt. do rankingu
Chuckek 5 osób 14.12.2008 20:48 (po ~23h)
#4
Ornea Ski Jump
Ch3mical 3 osoby 14.12.2008 21:42 (po ~24h)
1 W przypadku remisów, wygrywa osoba, która oddała grę szybciej.
2 Gry z serwisu gxc.gg / gx.games wymagają do działania Opery (GX), Chrome lub Edge. Wsparcie dla Firefoxa i Safari jest w drodze.
Komentarze (łącznie 42, wyświetlam 16 - 30):
Piczer (Nie., 14 Gru. 08, 22:31)
#16

W grze Chuckek brakuje mi bułki i banana ;<

dżamper (Nie., 14 Gru. 08, 22:33)
#17

Wszystkie gry fajne. Tylko mam parę zastrzeżeń. @Chukcek: w pewnym momencie zabrakło mi kasy na cokolwiek, więc jedynym wyjściem było zabicie skoczka. @copoconaco: strasznie ciężko znaleźć dobry moment wybicia. Ale rekord mam 181 :P. No i gdzie jest wiatr? @Ch3mical: n/c. To, co zrobiłbym na "Ligę 30 minut" byłoby lepsze od tego... Żeby lecieć trzeba trzymać spację... Można wylecieć za skocznie albo zaciąć się na najeździe... @HuderLord: żeby nie było że o tobie zapomniałem - super gra, polecam gorąco! :D

Chuckek (Nie., 14 Gru. 08, 22:37)
#18

@Piczer - o żesz, niedopatrzenie ;P Obiecuje że w edycji 09 na bank się już pojawi! A z kasą to nie chciało mi sie już kombinować, chociaż w sumie to linijka kodu by była =P Btw. dopisuje cię na listę Tych, Którzy Błędnie Zapisują Mój Nick. Co w nim takiego trudnego jest? ;(

Damian21 (Pon., 15 Gru. 08, 15:05)
#19

HuderLord: pomysł dobry ale nie Twój.... ;/ zerżnięty całkiem z gry "texas" na SEW810 lub innego... grałem w nią i wszystkie balony, pioruny, samoloty, ptaki są praktycznie takie same... nawet ilość punktów daje taką samą... wybacz nie oddam głosu na Cb bo nie toleruje oszustwa ;/

Y
Yoda (Pon., 15 Gru. 08, 15:26)
#20

lol kiepskie te gry ;/

Damian21 (Pon., 15 Gru. 08, 15:52)
#21

aaaaaa wiem jak ta gra sie nazywa :D "Johnny Crash Does Texas" to gra na telefon z której HuderLord wziął pomysł ;/ OSZUST!

HuderLord (Pon., 15 Gru. 08, 17:11)
#22

Pomysł nie mój ale wykonanie 100% moje więc nie wiem o co ci chodzi? Zrobił bym więcej obiektów ale nie stykło mi czasu nawet na zrobienie wszystkich z JCDT :P. Zawsze chciałem zrobić klona JCDT wiec teraz miałem okazję.

C
Ch3mical (Pon., 15 Gru. 08, 17:31)
#23

ja sie dowiedzialem o konkursie w niedziele o 11, a gre zaczolem robić o 12, z przerwą między 16.00 a 21.30, także wiecie :P

C
Ch3mical (Pon., 15 Gru. 08, 17:37)
#24

EDIT:
Zapomniałem, że w byłem jeszcze w kościele od 14.30 do 16.00, a potem od razu ta druga przerwa do 21.30.

copoconaco (Pon., 15 Gru. 08, 17:56)
#25

A ja siadlem kolo 18:00 tak wiec wiecie...

HuderLord (Pon., 15 Gru. 08, 17:57)
#26

ja robiłem około 6h z czego 5h rysowałem grafiki i animacje.

Dawidds (Pon., 15 Gru. 08, 18:02)
#27

Gierka copoconaco mnie przerasta.
Męczyłem się z 5 minut, a i tak mam coś w granicach średnio 50, rekord 65 ;(

O ile dobrze rozumiem - trzeba się jak najpóźniej wybić...? Czy jak :p ? Bo próbowałem chyba wszystkiego, a on dalej nie chce latać.
Nawet zwalniałem kompa programem własnego autorstwa, aby fps spadł do ok. 3, ale i tak nie dałem rady O.o

Także głos na HuderLorda :)

HuderLord (Pon., 15 Gru. 08, 18:11)
#28

ile speeda osiągacie w mojej gierce ja doszłem do 32 :D speed jest w sumie najważniejszy bo co stepa dodaje się nam do punktów jego wartość - 11 które mamy na początku. A samoloty te czerwone osiągają prędkość maxymalną 19 speed więc trudno je dogonić.

copoconaco (Pon., 15 Gru. 08, 18:56)
#29

nie jak najpozniej tylko jak najblizej czerwonej krechy na progu

S
Sirluki (Pon., 15 Gru. 08, 19:22)
#30

@Dawidds:
Ja w gierce copoconaco miałem 180 m. rekord :P

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana 19 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 217 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana 21 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
35 użytkowników online na discordzie:
Papaj, s..., Alice, Nitro Slav, Carl-bot, Draczeq, Voytec, Add92, Tival, Filyps, fervi, 21Lancz, r..., Skini, chleb, MKP (GEM), Pako, Arrekin, Dyno, 🆅🅸🆃🅾74🅼, Deusald, Ulti, bagno, Tidżi, Danieo, Mtax, g..., HappyOrange, moeglich, 🧁Cupcake🧁, Nikas, Shockah, Kandif, Cosplyfanka, exigo
Shoutbox
gnysek (10:09, 21.05.24)
Ale z jakimi błędami...
I am Lord (09:52, 20.05.24)
o piszą o nas 😁
Chell (11:15, 17.05.24)
nareszcie będzie można zaimplementować padający śnieg w gierce
gnysek (18:33, 16.05.24)
JS zmierza do GM xD
I am Lord (16:29, 05.05.24)
Czaję
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?