Linki do ciekawych stron

Beta HTML5 startuje 22 września

YYG poinformowało, iż beta GameMakera w wersji HTML5 startuje już 22 września. Jeśli więc zapisaliście się do niej, wypatrujcie informacji w najbliższy czwartek.

P.S. Ten ohydny czarny wygląd który zaatakuje wasze oczy po instalacji można wyłączyć w opcjach ;)

Komentarze (łącznie 10):
Uzjel (Nie., 18 Wrz. 11, 14:34)
#1

Uff...

k
karolo320 (Nie., 18 Wrz. 11, 15:14)
#2

cool, bede robil gry do giercowni :D

baca (Nie., 18 Wrz. 11, 16:11)
#3

"Ten ohydny czarny wygląd" - A mi się podoba.

gnysek (Nie., 18 Wrz. 11, 16:22)
#4

To jest informacja dla tych którzy go za ohydny uważają.

baca (Nie., 18 Wrz. 11, 16:47)
#5

Ale nie musiałeś odrazu pisać "ohydny", ;)

gnysek (Nie., 18 Wrz. 11, 16:52)
#6

To jest wiadomośc tylko do tych co mają "ohydne" GUI. Jak ktoś ma "fajne" to tą wiadomość pomija i tyle :D

L
Lechu4444 (Nie., 18 Wrz. 11, 17:55)
#7

Ja już maila dostałem 15 z reszto pisałem o tym w newsie o GM Studio. Gnysek widać taki zapracowany że nawet skrzynkę mailową sprawdza tylko w weekendy. ;P

gnysek (Nie., 18 Wrz. 11, 20:16)
#8

Nie, ja nie jestem w programie bety.

Piotrek1910 (Czw., 22 Wrz. 11, 19:51)
#9

Super nie mogę się doczekać tu mam nawet filmik jak koleś zrobił rużnę gry w tym Game Maker html5 chyba :D
youtube.com/watch?v=btc1YuUgqek

DarkTeam (Czw., 22 Wrz. 11, 20:20)
#10

różne*

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana  3 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 201 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana  5 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
Shoutbox
gnysek (13:38, 04.05.24)
Nie wbudowują tego przez warunki licencyjne. Ale kto wie, może jako prefab zobaczymy to już w kolejnym wydaniu, bo wtedy prefaby mają zostać dodane.
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord (17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Tymon (16:05, 11.04.24)
Yes. Obecny nie jest taki zły, jak zainstalowałem najnowszą stabilną to w porównaniu z tym czego używałem... 10 lat temu...? Wszystko wydaje się lepsze.
gnysek (22:48, 10.04.24)
bscotch/stitch ? Ja czekam na fixy do nowego edytora, bo wszystko wydaje się dziś lepsze od tego obecnego :D
Tymon (19:54, 10.04.24)
Hm, Stitch okazuje się całkiem dobrą alternatywą dla wbudowanego edytora
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.
Ankieta
Ile zarobiłeś do tej pory na grach stworzonych w GM?