Dzisiaj na stronie wylądował przykład zapisywania gry w pliku bez używania wbudowanych w GM opcji, co pozwala lepiej zarządzać wczytywaniem danych z pliku. Dodatkowo przykład pokazuje jak stworzyć grę w której etap kończy się po zebraniu wszystkich kryształków.
[URL=gmclan.org/index.php?plik=167]Link[/URL]
Linki do ciekawych stron
W pliku tekstowym jest:
"3. Otwórz scZapsiz:
Zastąp:
file_text_write_string( _file, string( score ^ global.kluczXOR ) );
file_text_writeln( _file );
file_text_write_string( _file, string( global.plansza ^ global.kluczXOR ) );
Na:
file_text_write_string( _file, string( score ^ global.kluczXOR ) );
file_text_writeln( _file );
file_text_write_string( _file, string( global.plansza ^ global.kluczXOR ) );"
Toż to to samo.
Przykład słaby, a pomysł z zabezpieczeniem już całkiem idiotyczny.
Lepiej przeczytać helpa, toż to kilka funkcji jest... ;/
Gnysku, nie kultywuj tak prostego szyfrowania XORem, rozbuduj to, chcesz to dam tu kod na szyfrowanie stringiem, choc dawalem w jakims temacie Michasia.
Stringiem XORem, czy stringiem własnym, algorytmem ?
Jak strigiem-XORem to to to samo
Ale prawda, tutek gnyska wprowadził modę na XORa :3
dawidds, a podsunales mi dobry pomysl, zabieram sie za ukonczenie mojego szyfru z kompresja (co prawda tez korzsta z XORa ale w koncu to podstawa, aby nie skupiac sie na jednym sposobie, a i xor tez jest jednym z najleprzych metod jesli nie idzie w pojednyke)
Najnowsze wersje GameMakera:
wydana 74 dni temu
wydana 2 dni temu
wydana 8 dni temu