Na którą platformę najbardziej opłacałoby się wydać grę stworzoną w GM:Studio aby na niej zarobić?

1. Windows 7,8

7%
13%

2. Windows 8 Modern UI

4%
3%

3. Windows 8 Phone

0%
3%

4. iOS (iPhone, iPad)

24%
21%

5. Android

46%
49%

6. Mac

0%
0%

7. HTML

2%
5%

8. Wszystkie

17%
8%
Komentarze (łącznie 25, wyświetlam 1 - 15):
koko123 (Pon., 05 Lis. 12, 10:43)
#1

Najłatwiej jest zagrać w gry w przeglądarce... Tylko dobry program partnerski do tego znaleźć i będzie naprawdę luz... :P

Uzjel (Pon., 05 Lis. 12, 11:57)
#2

Android + iOS + HTML5

TeeGee (Pon., 05 Lis. 12, 13:28)
#3

Co za głupia ankieta. Po pierwsze gry są różne. Roguelike zarobi najwięcej na Windows/Mac, Angry Birds na iOS. Po drugie, nawet jeśli Android i Windows Phone są tylko niedużym ułamkiem tego co można zarobić na iOS, to przecież jak robimy grę na jedno z nich, praktycznie nie ma powodu, żeby nie wypuścić jej na resztę.

gnysek (Pon., 05 Lis. 12, 13:43)
#4

Tak, ale pytanie dotyczy bardziej tego, na którą platformę najbardziej użytkownicy by chcieli coś wydać :)

D
Danieo (Pon., 05 Lis. 12, 13:51)
#5

Moim zdaniem Android i HTML najlepsze bo fajnych gier na telefony i przegladarke jest malo

TeeGee (Pon., 05 Lis. 12, 13:56)
#6

W takim razie może pytanie powinno brzmieć "na którą chcielibyście wydać" a nie "na którą najbardziej opłacałoby się". Bo jeśli idzie o czysto biznesowe podejście, to tu nie ma wiele do gadania - Windows i iOS.

D
Danieo (Pon., 05 Lis. 12, 13:56)
#7

P.S Tee Gee Android jest właśnie bardziej "elastycznym" systemem i w dodatku Android jest teraz na prawie wszystkich Smartphonach i tabletach. A po 3 telefony z andrpidem sa tansze niz I Phone a tabley z androidem kupisz juz za 200zł (fakt ze G ale jest)

Nikas (Pon., 05 Lis. 12, 14:10)
#8

Ja np. na początku planuję wydać Top Hat na komputery aby zarobić na gm:studio, a później zaatakować androida i iOS :)

bedziom (Pon., 05 Lis. 12, 15:07)
#9

Zaznaczyłem Androida. ;)

HuderLord (Pon., 05 Lis. 12, 15:21)
#10

Danieo Ale na androidzie nikt nie kupuje gier, tam wszyscy piracą.

TeeGee (Pon., 05 Lis. 12, 16:15)
#11

Danieo, system systemem, telefony telefonami, ale faktem jest, że zarobki ze sprzedaży gier na Andku to póki co góra 10-20% tego co ta sama gra zarabia na iOS. Jest na to wiele powodów - piractwo, brak standardyzacji urządzeń, inny typ użytkowników. System jest fajny i można chcieć go wspierać, ale to nie zmienia kwestii opłacalności z biznesowego pkt widzenia.

Robert Prus (Pon., 05 Lis. 12, 16:45)
#12

iOS. Ludzie których stać na iPhona/pada są bardziej skłonni do kupienia gry za dolara niż na andku, dlatego gry na andku są obładowane reklamami.

baca (Pon., 05 Lis. 12, 16:54)
#13

"Danieo Ale na androidzie nikt nie kupuje gier, tam wszyscy piracą. " - Prawda to jest jeden z najgorszych rynków do sprzedaży, najlepszy ios, przyszłościowy może być windows 8

Sernat19 (Pon., 05 Lis. 12, 17:44)
#14

Baca i TeeGee mają rację.

Wojtas (Pon., 05 Lis. 12, 18:02)
#15

No ale z reklam też mają kasę ale i tak to nie jest za wiele.

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.8.1.171 • 2024.8.1.218
wydana 75 dni temu
LTS
2022.0.3.83 • 2022.0.3.98
wydana  3 dni temu
Beta
2024.1100.0.686 •
2024.1100.0.707
 0.13.0

wydana 9 dni temu
= IDE, = Runtime, = GMRT
Użytkownicy online
1 użytkownik aktywny:
gości: 1,
(~ostatnie 15 minut)
Discord
Shoutbox
gnysek (11:46, 17.11.24)
Witamy, witamy!
baca (12:22, 16.11.24)
To już 25 lat.. Witam po paru latach nieobecności.
gnysek (11:05, 15.11.24)
Natomiast obecne forum istnieje od 2004, jak z iglu.cz na gmclan.org przeszliśmy i od tego czasu nie było resetów danych.
gnysek (12:35, 13.11.24)
Ogólnie GMCLAN istnieje 22 lata, ale na to trofeum nie zrobiłem (jeszcze xD)
Chell (20:41, 08.11.24)
wow, ta emotka w ogóle nie wygląda jak : O xD
Chell (20:40, 08.11.24)
tylko? :O 4tk ma 15
Borek (18:12, 07.11.24)
Właśnie dostałem powiadomienie z forum, że jestem na GMClanie 18 lat :D Ja pierdzielę...
S
Sutikku (08:43, 18.10.24)
TIL, gamemaker jest starszy ode mnie
gnysek (16:04, 15.10.24)
Za równo miesiąc, GameMaker kończy 25 lat.
Wojo (15:38, 05.09.24)
Ciekawe
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.