Na którą platformę najbardziej opłacałoby się wydać grę stworzoną w GM:Studio aby na niej zarobić?

1. Windows 7,8

7%
13%

2. Windows 8 Modern UI

4%
3%

3. Windows 8 Phone

0%
3%

4. iOS (iPhone, iPad)

24%
21%

5. Android

46%
49%

6. Mac

0%
0%

7. HTML

2%
5%

8. Wszystkie

17%
8%
Komentarze (łącznie 25, wyświetlam 16 - 30):
Wojtas (Pon., 05 Lis. 12, 18:03)
#16

Ja myślę ,że gdyby na Androidzie była opcja płatności pieniędzmi z karty sim to znacznie więcej by zarobili. + jeszcze kilka drobniaków za opłatę telefonem

Threef (Pon., 05 Lis. 12, 18:05)
#17

@Wojo T-Mobile coś takiego teraz wprowadziło do polski. I muszę się tym bardziej zainteresować.

Maximal (Pon., 05 Lis. 12, 19:05)
#18

Myślę, że ukierunkowanie się na Windows Store może się opłacić. Baza potencjalnych użytkowników jest ogromna.

lemonkeyface (Pon., 05 Lis. 12, 23:10)
#19

na dreamcasta i zbierać pieniądze od nostalgiafagów

Chell (Wto., 06 Lis. 12, 08:29)
#20

Patrząc na ilość głosów na iOSa miałem nadzieję że wejdę sobie w komentarze i ładnie powiem dlaczego najbardziej opłaca się wydawać gry na niego a tu mnie ubiegli

xedom (Wto., 06 Lis. 12, 16:06)
#21

Jeśli chodzi o finansową opłacalność, to oczywiście iOS :)
Ale wolałbym wydać aplikację na Androida, nienawidzę iPhonów ^^

TheMarcQ (Wto., 06 Lis. 12, 20:59)
#22

Jasne, że na ios więcej zarobisz. Te burżuje nie mają oporów przed kupowaniem apek.

Piotrek1910 (Sob., 10 Lis. 12, 22:47)
#23

Moim zdaniem najbardziej opłaca się tworzyć gry na android.

k
karolo320 (Pon., 12 Lis. 12, 20:48)
#24

Nie. Do większości aplikacji na androida są piratki.

Threef (Pon., 12 Lis. 12, 21:06)
#25

Ale nikt z was nie uwzględnia tego że już można w Studio dodawać reklamy!

Najnowsze wersje GameMakera:

Stabilna
2024.4.0.137 • 2024.4.0.168
wydana  2 dni temu
LTS
2022.0.2.51 • 2022.0.2.49
wydana 200 dni temu
Beta
2024.400.0.556 • 2024.400.0.571
wydana  4 dni temu
= IDE, = Runtime
Użytkownicy online
2 użytkowników aktywnych:
gości: 1, userów: 1
 Borek
(~ostatnie 15 minut)
Discord
29 użytkowników online na discordzie:
Kysiu, s..., Alice, Carl-bot, Grela, Andrzej Apparition, Add92, Kowu, Kuzyn, Radek Ignatów, antek, LadyLush, PokojowyPatrol, MKP (GEM), Arrekin, firemark, MagnusArias, Dyno, ZYGZAK, bagno, Tidżi, Danieo, HappyOrange, l..., Alkapivo, d..., Krzysiek1250, Shockah, 🧁Cupcake🧁
Shoutbox
I am Lord (12:17, 03.05.24)
Aha to trzeba coś tam jeszcze kombinować tak
gnysek (18:05, 01.05.24)
Tak, w osobnym rozszerzeniu (na githubie YYG).
I am Lord (17:56, 30.04.24)
funkcje z fmod są już?
gnysek (20:44, 11.04.24)
Niektórzy dlatego wybierają GMEdit. Ale ja liczę na Code Editor 2, tylko na razie zbyt zbugowany jest.
Tymon (16:11, 11.04.24)
Stitch dla mnie osobiście jest lepszy bo nie musze kopać się z interfejsem GMa i mogę tylko pisać kod.
Tymon (16:05, 11.04.24)
Yes. Obecny nie jest taki zły, jak zainstalowałem najnowszą stabilną to w porównaniu z tym czego używałem... 10 lat temu...? Wszystko wydaje się lepsze.
gnysek (22:48, 10.04.24)
bscotch/stitch ? Ja czekam na fixy do nowego edytora, bo wszystko wydaje się dziś lepsze od tego obecnego :D
Tymon (19:54, 10.04.24)
Hm, Stitch okazuje się całkiem dobrą alternatywą dla wbudowanego edytora
Wojo (22:16, 08.04.24)
siemano huder myślałem, że zniknąłeś całkiem z gmclanu bo na discordzie cie nie ma :D
Starsze wpisy znajdziesz w Archiwum.